rrock'n roll child

sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Juhannus 2026

Moikka!

Vietin mukavan cityjuhannuksen.

Juhannusaattona kummityttö oli yötä porukoilla nii menin sinne viettää aikaa hänen kanssaan. Käytiin vähän ulkoilemassa ja syötiin hyvää grilliruokaa ja jätskii.










Illempana käytiin saunassa, ja lähdin myöhemmin keskustaan katsomaan kokkoa siskon kaa. Oli taas hieno kokko! Istuttiin myös Koskenrannassa jonkin aikaa. Kauaa ei viittiny olla ku siskolla oli seuraavana aamuna aikainen herätys töihin, enkä viitsiny jäädä yksin istuskeleen. Hain ruokaa ja lähdin sit kotiin nukkumaan. Mut olihan siinä hetki kiva katsella keskustan meininkiä ja oli hyvin porukkaa liikenteessä.







Juhannuspäivänä ei tapahtunu mitään ihmeellistä. Kävin porukoilla syömässä ja käytiin mummia moikkaamassa. Haettiin evästä sunnuntain retkelle ja myöhemmin kävin taas saunomassa ja tein partsilla ristikoita. Ihanan rento juhannus!



maanantai 15. kesäkuuta 2026

Laivalla 10.-11.6.2026

Moikka!

Oltiin viime viikolla vähän seilaamassa äidin, siskon ja kummitytön kanssa. Oltiin taas Baltic Princessillä, eli mentiin Turusta Tukholmaan. Oli jälleen kiva risteily. Silloin sattui olemaan Harri Hylkeen synttäriristeily jossa oli mukana myös Ti-Ti Nalle. Kummitytölle oli siis hyvin hauskaa ohjelmaa ja oli kiva nähdä miten innoissaan hän oli tästä risteilystä. Laivalla on kyllä aina mukavaa!

Menomatkalla pysähdyttiin Auran ABC:llä syömässä ja oli hieno ajokeli kun aurinko paistoi ja oli lämmin.



Keskiviikkona käytiin Harri Hylkeen synttäridiskossa, syötiin iltapalaa, vähän jo jotain shoppailtiin ja ihailtiin maisemia. Siskon ja kummitytön mentyä omaan hyttiin, hilpaistiin äidin kanssa katsomaan trubaduuri Mitkoa sekä Indigga-yhtyettä. Molemmat heitti todella kovan keikan! Mitko esitti akustisesti biisejä mm. Whitesnakelta, Queenilta.. Indiggalta kuultiin bilebiisejä kuten Despacito, What Is Love, Titanium, yllättäen myös Hittiputki ja vaikka mitä! Myös vähän rokkia ja heviäkin. Monipuoliset setit ja oli kiva käydä vähän joraamassa. Vitsit että oli hauskaa! Oli myös kiva jutella hetki Indiggan laulajien kanssa ja ottaa kuva. Tässä on kyllä sellanen bändi jonka keikalle menisin uudelleenkin joraamaan.






Mitko




Indigga




Torstaina syötiin aamupala, käytiin Harri Hylkeen synttäribingossa-ja myös diskossa uudelleen. Shoppailtiin lisää, katseltiin maisemia, vietiin kummityttöö leikkipaikallekkin, käytiin syömässä ja katsottiin myös Ti-Ti Nalle. Ti-Ti Nalle on niin nostalginen, sitä tuli paljon kuunneltua sillon joskus lapsena. Löysin myös kivoja juttuja laivalta, kuten uuden luomivärisiveltimen, muumisukat, vähän karkkia ja viinaa myös :D 










Laiva oli joskus seiskan jälkeen takas Turun satamassa. Paluumatkalla satoi ja bongasin pari peuraa. Olin kotona joskus kympin maissa, oli kiva käydä vielä suihkussa ja päästä nukkumaan. Ei nukuttu kovin montaa tuntia laivalla nii huomas kyllä et pikkasen väsytti. Mut oli kyllä niin ihana risteily taas<3

maanantai 8. kesäkuuta 2026

"Me eletään tää kesä kerran vaan!" Nokian Puistofest 7.6.2026

Moikka!

Eilen järjestettiin ensimmäistä kertaa Nokian Puistofest. Kyseessä oli ilmainen, kaikille avoin kesätapahtuma Nokian Poutunpuistossa. Sää suosi ja paikalla olikin todella hyvin porukkaa. Oli kiva käydä kaverin kanssa tuolla ja nauttia vähän piknik eväitä samalla kun kuunneltiin päivän esiintyjiä. Tuonne siis sai viedä omia eväitä ja olihan paikan päällä myös ruokamyyntiä ja muitakin kojuja. Monella oli myös viltit ja eväät mukana ja oli niin kesäinen tunnelma. En ollut ennen käynyt tässä puistossa, mut olipa tosi viihtyisän ja nätin näköinen!








Katseltiin vähän aikaa Welmuja (tästä ei ole kuvia eikä videota), ja sitten katseltiin kokonaan Louie So House Bandin keikka. Solisteina toimi Riikka Puntalo, Jerkka Virtanen sekä Sani Aartela. Nämä esitti iskelmä-biisejä, mitkä itseasiassa kuulosti oikein hyvältä. Kuultiin muun muassa Laura Voutilaista, Tuure Kilpeläistä, Mariskaa.. Sani esitti myös muutakin kuten Shania Twainia ja omaa yhtyettään Aikakonetta. Olipas näillä todella hyvä keikka!









Päivän päätti Robin Packalen. Kyllähän sitä loppuillasta huomasi ketä oltiin eniten odotettu, sillon oli meinaan lavan edusta aivan täynnä. Mut onhan Robin karismaattinen esiintyjä ja hänen tuotannostaan löytyy vaikka mitä hyviä biisejä. Oli kiva nähdä Robin pitkästä aikaa livenä. Hänen kesäkiertue starttasi nyt tuolta Nokialta, oli hieno startti tälle kiertueelle. Kiertue kantaa nimeä Arkiston aarteet 2.0. Eli kuultiin semmosia vanhempiakin biisejä mitä ei olla joko ikinä tai pitkään aikaan kuultu missään livenä. Setissä oli myös uudempiakin biisejä kuten Häitä pidellyt mikä on kunnon korvamato. Oli hienoa yhteislaulua kun yleisö lauloi mukana kaikkien biisien aikana. Itekkin lauloin monien biisien aikana. Oli niin energinen keikka ja yks parhaimpia Robinin keikkoja mitä oon nähnyt! 










Oli niin kiva päivä! Ehdottomasti osallistun tämmöseen tapahtumaan uudelleen jos järjestetään toistekkin! Kiitos päivän esiintyjille ja kiitos kaverille seurasta <3