Moikka!
Vietin mukavan cityjuhannuksen.
Juhannusaattona kummityttö oli yötä porukoilla nii menin sinne viettää aikaa hänen kanssaan. Käytiin vähän ulkoilemassa ja syötiin hyvää grilliruokaa ja jätskii.
Moikka!
Vietin mukavan cityjuhannuksen.
Juhannusaattona kummityttö oli yötä porukoilla nii menin sinne viettää aikaa hänen kanssaan. Käytiin vähän ulkoilemassa ja syötiin hyvää grilliruokaa ja jätskii.
Moikka!
Oltiin viime viikolla vähän seilaamassa äidin, siskon ja kummitytön kanssa. Oltiin taas Baltic Princessillä, eli mentiin Turusta Tukholmaan. Oli jälleen kiva risteily. Silloin sattui olemaan Harri Hylkeen synttäriristeily jossa oli mukana myös Ti-Ti Nalle. Kummitytölle oli siis hyvin hauskaa ohjelmaa ja oli kiva nähdä miten innoissaan hän oli tästä risteilystä. Laivalla on kyllä aina mukavaa!
Menomatkalla pysähdyttiin Auran ABC:llä syömässä ja oli hieno ajokeli kun aurinko paistoi ja oli lämmin.
![]() |
| Mitko |
![]() |
| Indigga |
Moikka!
Eilen järjestettiin ensimmäistä kertaa Nokian Puistofest. Kyseessä oli ilmainen, kaikille avoin kesätapahtuma Nokian Poutunpuistossa. Sää suosi ja paikalla olikin todella hyvin porukkaa. Oli kiva käydä kaverin kanssa tuolla ja nauttia vähän piknik eväitä samalla kun kuunneltiin päivän esiintyjiä. Tuonne siis sai viedä omia eväitä ja olihan paikan päällä myös ruokamyyntiä ja muitakin kojuja. Monella oli myös viltit ja eväät mukana ja oli niin kesäinen tunnelma. En ollut ennen käynyt tässä puistossa, mut olipa tosi viihtyisän ja nätin näköinen!
Katseltiin vähän aikaa Welmuja (tästä ei ole kuvia eikä videota), ja sitten katseltiin kokonaan Louie So House Bandin keikka. Solisteina toimi Riikka Puntalo, Jerkka Virtanen sekä Sani Aartela. Nämä esitti iskelmä-biisejä, mitkä itseasiassa kuulosti oikein hyvältä. Kuultiin muun muassa Laura Voutilaista, Tuure Kilpeläistä, Mariskaa.. Sani esitti myös muutakin kuten Shania Twainia ja omaa yhtyettään Aikakonetta. Olipas näillä todella hyvä keikka!