rrock'n roll child

maanantai 15. kesäkuuta 2026

Laivalla 10.-11.6.2026

Moikka!

Oltiin viime viikolla vähän seilaamassa äidin, siskon ja kummitytön kanssa. Oltiin taas Baltic Princessillä, eli mentiin Turusta Tukholmaan. Oli jälleen kiva risteily. Silloin sattui olemaan Harri Hylkeen synttäriristeily jossa oli mukana myös Ti-Ti Nalle. Kummitytölle oli siis hyvin hauskaa ohjelmaa ja oli kiva nähdä miten innoissaan hän oli tästä risteilystä. Laivalla on kyllä aina mukavaa!

Menomatkalla pysähdyttiin Auran ABC:llä syömässä ja oli hieno ajokeli kun aurinko paistoi ja oli lämmin.



Keskiviikkona käytiin Harri Hylkeen synttäridiskossa, syötiin iltapalaa, vähän jo jotain shoppailtiin ja ihailtiin maisemia. Siskon ja kummitytön mentyä omaan hyttiin, hilpaistiin äidin kanssa katsomaan trubaduuri Mitkoa sekä Indigga-yhtyettä. Molemmat heitti todella kovan keikan! Mitko esitti akustisesti biisejä mm. Whitesnakelta, Queenilta.. Indiggalta kuultiin bilebiisejä kuten Despacito, What Is Love, Titanium, yllättäen myös Hittiputki ja vaikka mitä! Myös vähän rokkia ja heviäkin. Monipuoliset setit ja oli kiva käydä vähän joraamassa. Vitsit että oli hauskaa! Oli myös kiva jutella hetki Indiggan laulajien kanssa ja ottaa kuva. Tässä on kyllä sellanen bändi jonka keikalle menisin uudelleenkin joraamaan.






Mitko




Indigga




Torstaina syötiin aamupala, käytiin Harri Hylkeen synttäribingossa-ja myös diskossa uudelleen. Shoppailtiin lisää, katseltiin maisemia, vietiin kummityttöö leikkipaikallekkin, käytiin syömässä ja katsottiin myös Ti-Ti Nalle. Ti-Ti Nalle on niin nostalginen, sitä tuli paljon kuunneltua sillon joskus lapsena. Löysin myös kivoja juttuja laivalta, kuten uuden luomivärisiveltimen, muumisukat, vähän karkkia ja viinaa myös :D 










Laiva oli joskus seiskan jälkeen takas Turun satamassa. Paluumatkalla satoi ja bongasin pari peuraa. Olin kotona joskus kympin maissa, oli kiva käydä vielä suihkussa ja päästä nukkumaan. Ei nukuttu kovin montaa tuntia laivalla nii huomas kyllä et pikkasen väsytti. Mut oli kyllä niin ihana risteily taas<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti