rrock'n roll child

sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Juhannus 2026

Moikka!

Vietin mukavan cityjuhannuksen.

Juhannusaattona kummityttö oli yötä porukoilla nii menin sinne viettää aikaa hänen kanssaan. Käytiin vähän ulkoilemassa ja syötiin hyvää grilliruokaa ja jätskii.










Illempana käytiin saunassa, ja lähdin myöhemmin keskustaan katsomaan kokkoa siskon kaa. Oli taas hieno kokko! Istuttiin myös Koskenrannassa jonkin aikaa. Kauaa ei viittiny olla ku siskolla oli seuraavana aamuna aikainen herätys töihin, enkä viitsiny jäädä yksin istuskeleen. Hain ruokaa ja lähdin sit kotiin nukkumaan. Mut olihan siinä hetki kiva katsella keskustan meininkiä ja oli hyvin porukkaa liikenteessä.







Juhannuspäivänä ei tapahtunu mitään ihmeellistä. Kävin porukoilla syömässä ja käytiin mummia moikkaamassa. Haettiin evästä sunnuntain retkelle ja myöhemmin kävin taas saunomassa ja tein partsilla ristikoita. Ihanan rento juhannus!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti