rrock'n roll child

perjantai 7. tammikuuta 2022

Milloin viimeksi x 20

Hei!

Bongasin tämmöisen haasteen eräästä blogista ja päätinpä tehdä itsekin saman haasteen.


Milloin viimeksi...


Nukuin päiväunet 

Nukun harvoin päikkäreitä, joten ei mitään muistikuvaa tästä.


Pulahdin naku-uinnille

Varmaan joskus lapsena?


Kävin kirkossa

Lasketaanko jos käytiin nopeasti vilkaisemassa jotakin kirkkoa Turussa? Siitä on kyllä aikaa.


Koin taloudellista epävarmuutta

En oo varma et oonko koskaan kokenut sellaista. 


Otin lävistyksen tai tatuoinnin

Otin korviin reiät jokunen vuosi sitten.


Söin ulkona

Joulukuussa ennen Klubille menoa. Käytiin sillon testaamassa Iltsun kanssa Koskariin tullut Taco Bell.


Ostin jotain, jota kaduin välittömästi

Nyt ei kyllä tule mieleen..


Matkustin ulkomaille

Vuonna 2020 kun matkustin Latviaan. Ai että, se oli hieno reissu! 


Olin keikalla/konsertissa

17.12.2021 kun Pakkahuoneella esiintyi Lost Society, Shiraz Lane ja Detset. 


Olen antanut halauksen

Tiistaina Iltsulle. Käytiin sillon kuvaamassa Eteläpuistossa, josta olen napannut nämä postauksessa olevat kuvat. 


Ostin takin

Joskus ennen joulua. Löysin aivan ihanan takin sillon ja on ollut jo paljon käytössä.


Soitin pitkän puhelun

En muista, mulla ei oikein oo tapana puhua pitkiä puheluita.


Ilahduin

Keskiviikkona kun tajusin et se oli mun tän viikon viimeinen työpäivä! Alkoi ihanan pitkä viikonloppu.


Olin humalassa

Uudenvuodenaattona.


Leivoin

Siis varmaan lapsena?! Joo ei oo tullut paljoo leivottua. :D Olisi kyllä kiva leipoa jotain pitkästä aikaa.


Valvoin koko yön

Muistaakseni uudenvuodenaattona, hups.


Kävin saunassa

Viime lauantaina.


Lottosin

Siitä on aikaa, harvoin tulee lottoiltua. 


Pesin jääkaapin

Jestas en tiedä. :D Pitäisi varmaan joskus pestä.


Kävin hammaslääkärissä

On siitä jokunen vuosi aikaa mut oon käynyt viimeksi suuhygienistillä. Mut olisi varmaan hyvä käydä taas joskus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti