rrock'n roll child

keskiviikko 16. maaliskuuta 2022

Uniklubi @ Yo-talo 11.3.2022

Hei!

Toinen bändi jonka keikasta päästiin pitkästä aikaa nauttimaan viime viikolla, oli ihana Uniklubi Tampereen Yo-talolla. Tätäkin olin odottanut paljon, ja tämänkin aikana tuli bailattua lavan edessä. Oon varmaan joskus kertonut, mutta oon fanittanut tätä lapsesta asti ja fanitan edelleen kovasti. Näillä on paljon hyviä biisejä ja näiden keikkoihin ei vaan kyllästy ikinä. Taas kuultiin vaikka mitä hienoja biisejä. Nostalgisia biisejä kuten Kylmää, Kaikki mitä mä annoin. Huomenna (mun karaokebravuuri), Näiden tähtien alla.. Uudempiakin biisejä oli ihana kuulla. Jos tähän jään kuultiin ekaa kertaa livenä, ai että se on hyvä, Lauloin mukana melkeinpä jokaisen biisin aikana. Tuntuu että bändin biisien sanat on helppo oppia ulkoa. Kuulosti kyllä hienolta kun koko Yo-talo lauloi mukana ja tunnelma oli muutenkin katossa. Olin yhtä hymyä koko keikan ajan. Sain myös hyvät naurut kaverin reaktiosta kun joku tuli huutamaan hänen korvan viereen. :D 





Kiitos taas ihan älyttömästi Uniklubi! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti