rrock'n roll child

perjantai 11. marraskuuta 2022

En ole koskaan...

Moi!

Löysin tämmöisen haasteen yhdestä blogista ja mietin et voisin myös tehdä tämän. Eli listaan asioita, joita en ole koskaan tehnyt. Olisi kiva kuulla, oletko tehnyt jotain näistä mitä mä en ole tehnyt?


En ole koskaan hypännyt benjihyppyä. Oon sen verran nössö etten pystyisi ikinä tekemään tätä.

En ole koskaan tykännyt kahvista. Mikäs siinä jos muut tykkää, itselle se maistuu jotenkin pahalle.

En ole koskaan murtanut luitani. Vaikka oon välillä aika tohelo, tämmöistä ei ole koskaan tapahtunut.

En ole koskaan ottanut tatuointia. Mut haluaisin joskus ottaa sellasen.

En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.

En ole koskaan seinäkiipeillyt. 

En ole koskaan ratsastanut hevosella. Ponin selässä oon kyllä istunut.

En ole koskaan ottanut lävistystä muualle kuin korviin. Korvikset mulla on, mut en välttämättä halua lävistyksiä muualle.

En ole koskaan omistanut omaa lemmikkiä. Oli meillä siskon kanssa joskus yhteinen marsu, mut en oo ikinä ollut yksin vastuussa lemmikistä. Luultavasti en halua omaa lemmikkiä, sillä mulla ei välttämättä olisi aikaa sellaselle. 

En ole koskaan tykännyt Monopolysta. Mun mielestä se on vaan tosi pitkästyttävä peli.

En ole koskaan kirjoittanut omaa kirjaa. Tää on ollut kuitenkin haaveena. 

En ole koskaan tykännyt pesäpallosta. Ala-asteella oli aina pakko pelata ja turhauduin kerran sen verran, et löin vahingossa yhtä poikaa pesäpallomailalla. Onneksi tätä ei sattunut hirveesti ja tajusin pyytää anteeksi. Silti asia nolottaa vieläkin.

En ole koskaan nähnyt tähdenlentoa.

En ole koskaan nukahtanut leffateatterissa. En edes osaisi nukahtaa leffan aikana jossa on äänet täysillä.

En ole koskaan ollut Wacken Open Airissa. Mut ai hitsit miten paljon haluaisin joskus päästä sinne!

En ole koskaan katsonut yhtäkään Star Wars-leffaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti