rrock'n roll child

tiistai 23. kesäkuuta 2026

Kiviniityn Kotieläinpuisto

Moi!

Tehtiin sunnuntaina retki Kiviniityn Kotieläinpuistoon. Käytiin siellä viime kesänäkin, tää on kyllä niin kiva paikka varsinkin lapsille. Kummityttö viihtyi taas ja niin me aikuisetkin. Käytiin Taikametsässä, syötiin eväitä ja tietenkin katsottiin ihania eläimiä ja päästiin ruokkimaan marsuja ja pupuja. Sää suosi myös. Kaikinpuolin kiva reissu! 

Täältä lisätietoa tästä paikasta




































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti