rrock'n roll child

perjantai 6. elokuuta 2021

Apocalyptica @ Viikinsaari 5.8.2021

Moi!

Eilen raikui sellot Viikinsaaressa kun Suomen suurimpiin yhtyeihin lukeutuva Apocalyptica hemmotteli hevikansaa Saarihelvetin etkoilla. Tänään alkaisi sitten Saarihelvetti, mutta ostin lipun huomiselle. Huomenna sitten pääsee festaroimaan! 

Olin odottanut Apocalyptican keikkaa kuin kuuta nousevaa. Aina oon puhunut et kunpa pääsisi näkemään nämä livenä ja nyt sitten vihdoin pääsin ekaa kertaa nauttimaan yhtyeen keikasta. Oon kuunnellut tätä bändiä melkeinpä kakarasta asti ja oon kuolannut Eiccaa, taidan ehkä vähän vieläkin kuolata. :D Bändillä oli kaksi lämppäriä joista ehdottomasti Cyan Kicks oli lempparini. Wheelin musa on ihan jees mut jotenkin en silti pääse fiilikseen heidän keikoilla. En tiedä mistä johtuu, mut hyvä että muut näyttivät tykkäävän enemmän. Mut oi että, Cyan Kicks oli aivan mahtavaa nähdä taas ja tajusin et hei, mähän tiesin melkein kaikki biisit heidän sen illan settilistasta! Mahtava bändi. 

CYAN KICKS





WHEEL



Näiden jälkeen monen vuoden odotus palkittiin ja näin itse Apocalyptican ensimmäistä kertaa. Meni ihan kylmikset kun ajattelin et hitto, tossa ne on muutaman metrin päässä soittamassa. Tipe Johnson oli mukana laulamassa mm. Creamin coveria White Roomia, Not Strong Enoughia ja I Don't Carea. Bändi myös soitti instrumentaalisti omia sekä myös joitakin Metallican kappaleita. Paras oli noiden ei-instrumentaalisten lisäksi Nothing Else Matters jonka aikana yleisö lauloi hienosti mukana. Eicalla oli synttärit joten laulettiin hänelle onnittelulaulu. Tosin Pertun onnittelulaulu oli musta paljon parempi. :D Aivan uskomattoman upea keikka, ei voi muuta sanoa! Keikan jälkeen sain kuvan Paavon kanssa. En voi vieläkään uskoa et oon nähnyt tän bändin livenä ja et mulla on ainakin Paavon kanssa kuva! <3

APOCALYPTICA












Huh, oon vieläkin ihan fiiliksissä. 

Kiitos aivan tuhannesti Apocalyptica!!! 
Kiitos myös lämppäreille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti