rrock'n roll child

torstai 3. marraskuuta 2011

Torstai

Koulussa taas vaihteeks..saatiin tiedonhakutehtävä;
Mustesuihku Injekt
Selitä kuvien avulla (s.98) kaksi eri menetelmää: jatkuva ja epäjatkuva käyttöalueet

että sellasta..tää on mulla melkeen valmis,pitäis vaa enää piirtää pari kuvaa mut ku en osaa D:
no,koitan vaa piirtää noi kuvat jotenki..

Päästää joskus ennen neljää ja kello on vasta yks ! Miten mä kestän?

Niin ja koulun jälkeen pitäis käydä lataamassa toi bussikortti ku siel on enää jotai kaheksan euroo jäljellä.
Ja mun pitäis ehtii kirjastoautolle mut en sit varmaa ehi ku se tulee neljän jälkee ja oon kotona ehkä..no jaa en osaa sanoo mut sen voin sanoo etten ainakaa ehi sille autolle!
Ja se auto tulis seuraavan kerran ens torstaina..ja kiva ku siskokaa ei ehi sille,oisin vaa nii halunnu jotain kivaa luettavaa viikonlopulle. Mut voisinhan mä käydä huomenna koulun jälkeen oikeessa kirjastossa. Huomasin yks päivä et siel ois Hardcore Superstarin levy! Se on pakko lainata ;).

Sitten tänään pitää katsoo Salkkarit,jakson nimi on Sebastian kokee poikamaisen yllätyksen. Tiiän kyllä mitä se tarkottaa mut en nyt kerro sitä tässä jos jotkut ei halua tietää.
Ja sitten täytyy kattoo Simpsonit ku tulee niitä Kauhujen talo-jaksoja ;).

Mut joo,vois jatkaa ton tehtävän tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti