rrock'n roll child

torstai 7. kesäkuuta 2012

Marble Walls


Otsikko tulee siis tuosta kappaleesta jonka laitoin toho yläpuolelle :) Toi on vaan niin ihana!
En oo tehny tällä viikolla kauheesti mitää... maanantaina katoin pitkästä aikaa yhen Harry Potter-leffan, tais olla Kuoleman Varjelukset osa2, oli iha hyvä. Sit olin joskus kuuden jälkee Janskun kaa viel kuvailemassa :) Olin vasta joskus puol kympin jälkee kotona, porukat oliki jo sillo nukkumassa ja sisko katteli viel telkkaa.
Kävin sit suihkus,söin iltapalaa ja menin jo nukkuu ku emmä enää jaksanu valvoo.
Tiistai oli kamala päivä! Mulle iski kauhee vatsatauti jonka takia en pystyny syömää mitää, makasin oikeestaa koko päivän sängyssä D: Mummu ja pappa tuli käymää... ne toi mukana jätskiä mut en vaa pystyny syömää sitä.. otin ehkä pari lusikallista. Sit sisko kävi ostamassa sipsiä kaupasta, äitiki sano et mun pitäis syödä jotai suolasta mut en vaa pystyny! Otin vaa yhen sipsin... en ees tiiä mistä toi vatsatauti mulle yhtäkkiä iski.
Keskiviikkona (eli eilen) mulla oli vähä parempi olo. Pystyin jo sentää syömää. Makasin jonki aikaa sängyssä ja luin Seiskoja joita mummu oli tuonu :--D. Onneks jaksoin lähtee myöhemmin kirjastoautolle. Lainasin sieltä pari leffaa ja levyä. Lainasin Eragonin ja Discomadot ! :D Oon kyl nähny ne joskus mut leffoja on kiva kattoo joskus uudestaa .--). Aattelin kattoo noi Discomadot ehkä tänää jos jaksan. Sit löysin Michael Monroen Sensory Overdrive -albumin! Ainii ja sit löyty myös Lovexin uusin albumi, Watch Out!
Kuuntelin niitä eile... ja rakastuin Lovexin Marble Wallsiin, siis juuri siihen kappaleeseen  jonka linkkasin toho ylös!

Carry me home
I've lived in a lie
Killed all I used to be
Carry me home
I lost control
Got lost in a role for too long
Carry me home

Mjaa.. tänää en taida tehä mitää erikoista. Oon vissii kotona, katon varmaa jonku leffan ja datailen.
Mut tuolla ulkona on tällä hetkellä niin ihana ilma et vois ehkä lähtee vähä kuvaileen jossai vaihees! :----)
No mut ei mulla muuta.Tästä tuli nyt tämmöne kuvaton postaus ku en löytäny tähä mitää aiheeseen liittyvää kuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti