rrock'n roll child

perjantai 1. kesäkuuta 2012

Pikapostaus

Moi taas ! :) Aattelin tässä tehdä pienen pikapostauksen ku en nyt muutakaa keksi.
Tänää oli ihanan lyhyt koulupäivä, 9-11 ! Parin tunnin koulupäivät on kyl iha jees :---)
Ollaanhan me muutenki päästy tällä viikolla tosi aikasi koulusta.
Mut empä oo tehny tänää mitää ihmeempii,olin kotona ennen kahtatoista,katoin yhen leffan jonka lainasin just eile kirjastoautolta, sit söin ruokaa ja nyt oon vaa datannu tässä ku ei mulla oo parempaakaa tekemistä.
Huomenna ois sitte kevätjuhla ja sit alkaa kauan odotettu kesäloma!<3  Ei saada ollenkaa todistuksia, saadaa vasta syksyllä jotkut välitodistukset. Mut mä en ookkaa enää samassa koulussa syksyllä ettäettä...
Mut ootan kyllä innolla huomista! Ku käyn juhlan jälkee kotona ja sit meen kaheks kaupunkii.. nään Linnean siellä ja mennää kolmeks Keskustorille koska siellä ois sillo YlexPop!  Se on siis semmone ilmaiskonsertti joka näkyy myöhemmin teeveestä.. oisko klo 21 kakkoselta? Mut siis siellä esiintyy Pariisin Kevät, Happoradio, Paleface ja Elokuu ! Meen sinne varmaa iha vaa Happoradion takia, ku oon kuullu siltä eniten kappaleita ja no.. se on muutenki tosi hyvä bändi :) Pariisin Keväältä, Palefacelta ja Elokuulta oon kuullu tyylii vaa yhen biisin :--D No mut tulee varmasti hyvä keikka! Ja sitte huomenna alkaa Merlinin uudet jaksot ! En malta oottaa, ku tykkään tosi paljo kyseisestä ohjelmasta :--) Merlin alkaa siis subilla klo 20, jos nyt oikein muistan.
Ainiin, sain eilen mun vihon takas! Ku saatii siis tehtäväks tehä oma kaheksan sivuinen vihko, sisällöstä sai päättää ite. Laitoin etu-ja takakanteen marsun kuvat ja sit vihon sisälle laitoin kaikkee musiikkiin ja elokuviin liittyvää :). Tässä on yks pieni juttu siitä vihosta:

Bändit/artistit, jotka haluaisin nähdä livenä:

Ainakin:

Michael Monroe
Avenged Sevenfold
Mötley Crüe
Crashdïet
Skid Row
Bon Jovi
Whitesnake
Metallica
Scorpions
Alice Cooper
Iron Maiden
Red Hot Chili Peppers
Within Temptation
Evanescence
Apocalyptica
AC/DC
Guns N' Roses
HIM
The Rasmus
Apulanta
Kotiteollisuus
30 Seconds To Mars
Green Day
My Chemical Romance
Slipknot
Bullet For My Valentine
Twisted Sister
KISS
Steel Panther
Sturm Und Drang
W.A.S.P.
The 69 Eyes
Tragic Gunns
Muddy Bones
Turisas
Norther
Hurriganes
Van Halen
Hammerfall

Tulipas pitkä lista :----D Ehkä mä sit joskus tuun näkemään noi kaikki :--)

No mutta, tämmöne postaus tällä kertaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti