rrock'n roll child

tiistai 12. elokuuta 2014

You know you're on the top of the world


Viikonloppu oli taas super kiva. Paljon hengailua kavereitten kaa. Käytiin Prismalla ostamassa parit lonkerot viikonlopulle. Perjantai-iltana hengailtiin koko porukan kaa yhellä meistä. Katteltiin leffoja ja sillee. Yövyin yhellä kaverilla Janskun kaa, se patja oli ihanan pehmee! Saanks pölliä sen? :D
Lauantai aamuna sit lähettiin Janskun kaa sieltä ihan koomassa, Jansku halus jotain hyvää nii käytiin Koskarissa jonka jälkee mentiin samalla bussilla kotiin. Olin kotona ehkä puol kahentoista aikaan päivällä. Datasin liikaa ja taisin kattoo pari Salkkarijaksoo. Sisko tuli jossai vaiheessa kotiin. Myöhemmin tuli Jansku ja yks kaveri. Oltiin jonki aikaa meillä kunnes lähettiin käymään yhen tutun synttäribileissä. Oli kieltämättä aikamoiset bileet :D Käytiin vaa nopeesti viemässä lahja, onniteltiin, Jansku söi kakkuu ja ite vedin kourallisen karkkia.. Sit lähdettiin ja mentiin vissii kaupunkii. Otettiin mäkistä ruuat mukaan  ja sit hengailtiin vaa jonki aikaa siinä Keskustorilla. Taivas oli kaunis.
Lähettin jossain vaiheessa kaverille, katottiin Ponyo rantakalliolla :33 Voi vitsi miten ihana leffa!
Mentiin sit sen jälkee hetkeks ottaan happee ja onnistuin säikyttämään Janskun :D Sit takas sisälle, kattelin Grimmin uusintaa sillä aikaa ku ainaki sisko ja kaveri alko nukkuu.. Jansku ja toinen kaveri lagas siinä mun vieressä.. Ei toki väsyttäny :D Kello oli sit kaks yöllä ku häipättiin Janskun ja kaverin kaa. Toinen kaveri tuliki pian autolla perässä ja päästiin sen kyydillä kotiin. Jes, eipähän tarvinnu kävellä siihen aikaa. Mentiin keskustan kautta, oli ihanaa istuu vaa iha koomassa siinä autossa ja juoda lonkeroo.. :D Olin sit kotona joskus puol kolmen aikaa, oli ihanaa rojahtaa sänkyyn, taisinki nukahtaa melko pian.

















Käytin muuten lauantaina yhtä kivaa mekkoa pitkästä aikaa. Tällee tärkeenä infona. :D
Sunnuntai menikin sitte vaa kotona, en tehny oikeen mitään ihmeellistä. Tai no kattelin koululaukun valmiiks ja nii. Mun unirytmi on vieläki iha sekasin vaikka mun piti korjata se ennen koulun alkua. Mulla siis alkoi eilen koulu, en oikeen tiiä mitä ekasta päivästä pitäs aatella. Huh, onneks mulla nyt sentää alko toinen vuosi,pian tää munki koulu loppuu. En kyllä tiiä haenko koulun jälkeen töitä vai mitä teen. Mut sen näkee sit. Eipä mulla nyt muuta!

PS. Huomasin just et tällä blogilla on jo 53 lukijaa, kiitos paljon! Kommentit ois myös kivoja! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti