rrock'n roll child

torstai 4. kesäkuuta 2015

As you go far beyond Imaginary borderlines


Moii! Aattelin tulla vielä kirjotteleen tänne jotain ennen huomista. Huomenna koittaa suuri päivä, koska sillon alkaa kauan odotettu kahen päivän South Park, jonne ollaan menossa Ida-Kaisan kaa. Alina liittyy seuraan vasta lauantaina. Siis mä oon oikeesti venannu tota tapahtumaa jo viime joulukuusta asti, ja vihdoinkin pääsen näkemään aivan huikeita bändejä livenä, sitä on vieläki niin vaikee uskoo! Molempina päivinä on kyllä niin kova kattaus, et huhhuh! <3 Ja siis ylipäätään se festaritunnelma.
Katoin just tänään huomisen vaatteet valmiiks, laukkuunki on jo pakattu nenäliinoja (mistä sitä tietää jos alan itkeen jonkun bändin aikana :D), nimmarivihko + kynä (iha varmuuden vuoks vaikka nimmariteltalla onkin tusseja ja nimmarikortit), kamera, lippu jne. Alueen kartta ja bändien esiintymisajatkin on muistissa. Oon siis jo ihan hyvin valmistautunut noita festareita varten. :D
Tarttis vaa vielä jonkin verran lepoo et jaksan sit fiilistellä siellä! Onko teillä muilla mitään festareita tiedossa?

Tällä hetkellä istun vaa täällä yksin kotona, porukat lähti mökille, sisko lähti kaverille yöks. Oma rauha on parasta. Oon vaan kuunnellu noita South Parkin esiintyjiä ja löytäny uusia suosikkikappaleita. Tunnin päästä tulee taas Bates Motel, se itseasiassa alkoi just viime torstaina.
Se vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ohjelmalta, siinä on siis Norman Bates joka muutti äitinsä kaa vanhaan motelliin. Se on niiku sellanen kauhu/trilleri/jännitys, jotain noista :D Kannattaa ihmeessä kattoo, jos ton tyyppiset ohjelmat kiinnostaa. Sitä tulee nyt ainakin 10 jaksoo, tänään siis tulis toka jakso. Bates Motel torstaisin klo 22 YLE TV2.


Oon myös kattonu paljon The Walking Deadin kolmatta kautta. On se kiva ku muut voi seurata sitä tyylii telkasta (eiks se oo muute jo 5. kausi mikä siel pyörii?) mut mä oon niin jäljessä mut eihän siinä mitää :D Tolla kolmannella kaudella on 16 jaksoo, ja enää pari jaksoo ois kattomatta. Sit oonki saanu sen katottuu ja voin siirtyä seuraamaan neljättä kautta, jos se vaan löytyis kirjastolta. Toi on kyllä kans tosi koukuttava sarja!

Ja sit oon lainannu pitkästä aikaa myös luettavaa kirjastolta; Ace Frehley: Ei kaduttavaa. Rock'n roll -muistelmat. Yritän nyt tässä loman aikana jättää aikaa hieman lukemisellekkin, ku tuntuu etten ois lukenu kunnolla mitää kirjaa nyt vähään aikaan. Tai no luin mä viime kuussa vähäsen sellasta kirjaa ku Duudsonit: Härmästä Hollywoodiin mut en sit jostai syystä jaksanukkaa lukea sitä.
Mut jos nyt ton Frehleyn kirjan jaksais lukea, vaikuttaa ainaki ihan mielenkiintoselta jo muutaman aukeaman jälkeen.

Mut joo, ei mulla taida nyt tulla muuta ihmeellistä mieleen. Lupaan kirjoittaa seuraavaks siitä South Parkista, et millasta oli ja sillee. Kirjotan niistä taas kahdessa osassa, et jaksatte lukea. Vaikka saattaa siitä yhestäki päivästä tulla aika pitkä postaus mut.. :D No sen näkee sit.Viime vuoden South Park -postauksiin pääsee muuten tästä ja tästä jos ette oo vielä lukenu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti