rrock'n roll child

maanantai 29. lokakuuta 2018

26.-28.10.


Moi!
Huhhuh mikä viikonloppu taas. Jokaisena päivänä oli jotain, mut se ei haitannu yhtään. Kaikki kolme päivää oli ihan huippuja.
Koskipuistossa oli perjantaina valoviikkojen avajaiset, jonne menin siskon kaa. Pete Parkkonen esiintyi pariin kertaan, oli puhe, valograffitteja ja musiikki-ilotulitus. Siis varsinkin se ilotulitus oli toteutettu todella onnistuneesti. Yks hienoimpia mitä oon ikinä nähny. Ja Peten keikka oli ihana kuten aina, vaikka kuultiinkin vain kolme biisiä.












Lauantaina juhlittiin halloweenia Iltsun kämpillä. Vietettiin sitä nyyttärimeiningillä, eli jokainen toi jotain. Meitä oli 10 henkee, ja syömistä ja juotavaa riitti. Iltsu oli tehny hyvää boolia ja oli koristellu kämppää kivasti. Syömisen ja juomisen lisäksi kuunneltiin tottakai teemaan sopivaa musaa ja suurin osa meistä oli myös pukeutunu teeman mukaisesti. Mulla oli musta mekko ja kaulaan olin laittanu ”verisen” kaulakorun. Sisko laittoi mulle naamaan haavoja ja mun huulet näytti siltä et ne ois ommeltu kii. Käsivarsiin olin laittanu tatskoja jotka näytti oikeilta haavoilta. Vähän parempi panostus ku viime vuonna. :D Jatkoilla kaikki vaan hajaantui eri baareihin, mut oli siitä huolimatta ihan hauska ilta.






Sunnuntaina, eli eilen oli Michael Monroen keikka Tampere-talolla. Keikka oli Isossa salissa, ja mulla oli aika hyvä paikka. Keikka alkoi jo iltaseiskalta ja loppui ennen ysiä, eli oli ihanan pitkä keikka. Näin Michaelia bändeineen viimeks kesällä, joten olihan niitä taas aivan ihana nähä! Jo ekan kappaleen aikana meni kylmät väreet. Settiin kuului vaikka mitä hienoo, ja siinä välissä kuultiin myös akustisia versioita. All you need oli niin hienoo kuulla akustisena, enkä oo muutenkaa kuullu sitä pitkään aikaan keikoilla. Kieltämättä meinasin alkaa pillittään sen biisin aikana.. Keikan aikana tunnelma oli niin katossa ja heiluin vähän tuolillani. Viimeisten biisien aikana suurin osa yleisöstä nousi ylös ja nousin toki itekkin. Mä niiiin nautin tästä keikasta, oli heittämällä yks parhaimpia keikkoja mitä oon nähny Tampere-talolla. <3







Sain settilistan! Oli vaan aikamoinen työmaa saada teipit irti tosta.. :D

 Sellanen viikonloppu!
Kiitos esiintyjille mitä tuli nähtyä ja kiitos meidän halloweenjengille. <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti