rrock'n roll child

maanantai 26. marraskuuta 2018

Helsingin reissu

Moi! Jälleen erittäin kiva viikonloppu takana, sillä lauantaina suunnattiin siskon ja kavereiden kanssa Helsinkiin. Eerolla oli synttäribileet ja saatiin myös nukkua hänen kämpässä yks yö, joten ei tarvinnut onneks majoittua mihinkään kalliiseen hotelliin. Vaikka Eeron kämppä onkin aika pieni, niin mahduttiin juuri ja juuri olemaan siellä. :D
Matka taittui mukavasti maisemia katsellen ja illan suunnitelmista jutellen. Helsingissä oltiin joskus lähempänä puoli viittä ja Eero ja Turusta tullut kaveri oli meitä jo vastassa. Alkon ja ruokakaupan kautta Eerolle ja tuli myös ostettua vuorokausilippu, se oli järkevin vaihtoehto kun tuli kuljettua jonkin verran ratikalla ja metrolla. Aika pian alettiin juhlimaan kun päästiin Eerolle, söin vähän pitsaa iltapalaks ja Eerolla oli hyviä tarjottavia. Pelattiin tanssipeliä, juotiin, naurettiin aivan liikaa, ja kunhan vaan oltiin. Parasta!

Kampissa oli joulunavaus.

Myöhemmin otettiin nokka kohti baaria, ja päädyttiin Baarikärpäseen. En ollu ikinä käyny siellä, mut vaikutti tosi kivalle paikalle! Juomat oli puoleenhintaan kun saatiin after dark-rannekkeet, laulettiin karaokee ja tanssittiin. Btw, se yks baarin seinistä on tosi cool!

Ei taidettu olla ihan loppuun asti baarissa, mut oli silti ihan loistava ilta. Haettiin ruokaa grilliltä, hypättiin taksin kyytiin ja mentiin Eerolle syömään eväitämme. Sit oliki kiva päästä nukkuun.

Aamulla oli pää kipeenä mut sentään kaikki oli hengissä. Syötiin aamupalaa, pakattiin tavaramme ja lähdettiin koko konkkaronkka syömään Forumin Manhattan Steak Houseen. Oli ihanaa ruokaa vaikken sit jaksanutkaa syödä ihan kaikkea..

Syömisen jälkeen haettiin juomapullot paluumatkalle ja käytiin myös Karkkitorilla. Aika pian pitikin sit lähteä Kamppiin kun bussi lähti sieltä. Bussissa oli hieman koomanen olo mut en yhtään ihmettele.

Helsingin Karkkitorilta lähti mukaan nämä:
Pian on joulukuu joten ostin suklaakalenterin kun maksoi huiman euron! Ostin myös pari karkkipussii tuleville viikonlopuille.

Oli kyllä mahtava reissu, onneks Helsinkiin pääsee taas ens kuussa!