rrock'n roll child

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Tämmöstä

Puhuttii tässä äske Janskun kaa noista Facebook-statuksista, siis semmosista joissa lukee aina jotai  "tykkää tästä jos jäisit kaipaamaan minua" tai "laita sydän jos olen mielestäsi kaunis".
Mitä järkee noissa on? Mun mielestä ei sitten _mitään järkee. Okei onhan se tietty jokasen oma asia mitä ne esim. Facebookkiin laittaa, mut tiiän yhen tyypin joka laittaa sinne joka sekunti jotai noiden tyylisiä statuksia. Onko ihmisillä jotain itsetunto-ongelmia? Okei myönnän on mullaki semmosia pieniä, mutten vaa ikinä laittais facebookkiin semmosia statuksia.
Mut niin.. tää on sit tietty mun mielipide. Saatte toki ilmaista mielipiteenne jos kiinnostaa.
Ei mulla sit tohon oo muuta lisättävää... Ainiin, Jansku halus et mainitsisin sen tässä postauksessa (mainitsin jo nimen.. :D), joten se nyt tulee tähän samaan:

Jansku oot toooooosi mukava, mahtava, ihana,tärkee,kaunis,rakas, ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä - kieroutunut hullu !  <3
Ainiin, http://kieroutunuthullu.blogspot.fi , mainostan tota TAAS koska se on mahtava blogi!
Jansku arvostais tosi paljon jos liityisitte lukijaks ! (Niin minäkin)
Itseasiassa voisin kertoo vielä vähän mun kuulumisia. Tällä hetkellä menee oikeestaa iha hyvin :) Viime aikoina ei oo tapahtunu mitään sen erikoista. Tänään olin keskustassa Janskun ja Linnean kaa.
Käytii Anttilassa, josta ostin vihdoinkin The 69 Eyesin uusimman albumin, X.
Aivan mahtava levy! Ei siltäkää löydy mitää huonoja kappaleita :)
Anttilan jälkee käytii Hesessä, jonka jälkee taidettiin käydä Sokoksella ja sit vielä Cybershopissa.
Jansku osti ittellee sieltä Cybershopista hienon hatun! ;D
No mut joo... koko ens viikko onki sit syyslomaa, jes !
Maanantaina pitäs käydä yhessä paikassa hakemassa uutta tettipaikkaa, ku mulla loppu kaupalla tetti just perjantaina.
Ei mulla nyt sit muuta.. hyvää syyslomaa niillekki joilla se kans alko ! :)
Ja jotta tää postaus ei ois pelkkää tekstiä, niin laitan tähän pari hyvää kappaletta =)



2 kommenttia:

  1. Toi facebook status juttu on niin totta, kaikki ne "10 ekaa tyttöä/poikaa jotka tykkää nii laitan söpöys järjestykseen" ketä kiinnostaa?

    VastaaPoista