rrock'n roll child

lauantai 15. helmikuuta 2014

Just open your eyes and see that life is beautiful


Heeips! Viime aikoina on tapahtunu paljon kivoja asioita. Sain uuden laukun, sisko osti mulle ystävänpäivälahjaks kauhuleffan, saatiin mummilta ystävänpäiväkukkia, äiti oli ostanu karkkia, oon käyny paljon kirjastolla lainailemassa kaikkee hienoo (Nikki Sixxin maailma,Kauhea Kankkunen ja Jurassic Park 2),sain ihanan korurasian, oon ihan hurahtanut Sleepy Hollowiin jne. Sain eilen luettua Nikki Sixxin maailman. Mahtava kirja, lukekaa ihmeessä!


Käytiin tänään pitkästä aikaa Lielahdessa siskon ja mummin kaa. Löysin yheltä kirpparilta tosi hienon neuleen joka on leopardikuvioinen :3 Tykkään!
Käytiin toisellakin kirpparilla, Jyskissä, Löytötavaratalossa, Lankamaailmassa ja Tokmannilla. Oli semmonen kolmen tunnin reissu, oli iha kiva! Lielahden jälkeen käytiin vielä Keskustorilla, mummi osti jollekki tutulleen kukkia ja mä ja sisko käytiin sillä aikaa Ärrällä lataamassa siskon bussikortti.
Sit tultiinki kotiin, syötiin oikein hyvää ruokaa, säädettiin Facebookissa ja ite katoin just tässä vähä aika sitten Gulliverin matkat, ku tuli teeveestä, ei ollu muutakaa tekemistä :D
Olkkarissa on patonkia ja porkkanaa, nam!  Nii ja tänää tulee taas Putous, jonka jälkee katon Morsiusneidot ku tulee klo 21 tv viideltä. Kuulemma tv ensi-illassa.  Huomenna kattelen Jurassic Park kakkosen, oon nähny ne muut osat mut tota kakkosta en oo viel nähny. Sit mun pitäs kattoo huomenna Grimmin jakso netistä ja sillee. Vielä viikko pitäs jaksaa koulua, ja sit alkaa hiihtoloma! Puhuttiin Janskun kaa et tehtäis extempore-reissu! ;D Pitäis muutenki nähä enemmän kavereita.
Ainii ja nyt ens viikolla ois se Steel Pantherin keikka, ootan sitä niin innolla! <3
Voisin kirjottaa siitä keikasta seuraavaks :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti