rrock'n roll child

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Anna kaikelle tarkoitus


     

Moi! Jonne Aaronin uus musavideo on rakkaus. Myös Santa Cruzin uus albumi on rakkaus. Vaikkei sitä mulla vielä ookkaan, mut onneks se on Spotifyssa :3 Ehkä mä sen vielä joku päivä hankin ihan kunnon levynä. Tunnen itteni tällä hetkellä hyvin hyvin onnelliseks. Sain yhden iiison kouluprojektin vihdoinkin valmiiks,eihän siinä menny ku joku pari kuukautta.. hups.  Sain kuulla ettei mun silmissä oo mitään vakavaa sairautta. Mulle nimittäin sanottiin viime kuussa näöntarkastuksessa et mun silmänpaine on 26 joten ne lähetti mut silmäsairaalalle. Siellä sit testailtiin vähän lisää mun näköä ja otettiin kuvat. Ehdin pelätä pahinta mut onneks mulla ei ookkaa mitää vakavaa, huh! Voi olla et toi silmänpaine johtuu huonoista yöunista tai siitä ku oon melkee kokoajan koneella tai kännykällä. Vois yrittää vähentää tota elektroniikan käyttöö..
Niin ja tän lisäksi kuulin että W.A.S.P. :in kitaristi Doug Blair pitää kitaraklinikkaa täällä Tampereella, Monitoimitalo kolmessatoissa 24.päivä tätä kuuta. SE ON JO ENS VIIKOLLA! Huhhuh mikä uutinen, todellakin menen ja sinne pääsee vieläpä ihan ilmaiseksi! En toki meinannu seota ku kuulin tosta. Toukokuussa siellä ois Battle Beastin laulaja Noora Louhimo pitämässä lauluklinikkaa. Ai että <3 Kyllä noita musajuttuja kiinnostaa enemmän kuunnella ihan muusikoiden suusta. Tosta klinikkahommasta voi lukea lisää tästä.

No mutta, jotta tää postaus ei ois pelkkää tekstiä niin heitänpä taas "vähän" kuvia tähän!


Äippä oli ihana ku osti tän lehden + noi Pepet mulle :3














 
Tuli aikas keväisiä kuvia, nää on sellasia kuvia mitä oon nyt viime aikoina ottanu. Onhan nää ilmat ollu tähän mennessä tosi ihania, ku aurinko on paistanu ja on pärjänny hyvin nahkatakilla. 
Voi kunpa tää ilma oiskin nyt tämmönen, mut kuulin et talvi tulee takas D: Ää,en tykkää.
Talvi on joo iha kiva mut ootan paljon enemmän kunnon kevättä ja kesää <3 Josta tulikin mieleen, et ens viikolla ton klinikkahomman lisäks on myös se Satin Circuksen keikka, en malta oottaa et pääsee joraamaan Crossroadsin tahtiin! Ens kuussa Reckless Love, toukokuussa Ari Koivunen & Erik Valkama Band ja ehkä mahdollisesti Blind Channel. Kesäkuussa kahden päivän South Park ja heinäkuussa kukkaisviikot ja Nightwishin keikka. Nää on nyt tän hetken keikat mitä ootan niiin innolla, ja oon tainnut melkee joka postauksessa puhuu keikoista. En vaa voi sille mitään :D
Mitä keikkoja teille muille on tiedossa? :)

1 kommentti:

  1. Greets
    Music is wonderful! But I'm wonder why Finnish bands doesn't release albums oft?

    VastaaPoista