rrock'n roll child

sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

We all keep dreaming things


Helloou! Koska mulla on tällä hetkellä tylsää, niin aattelin tulla höpötteleen tänne jotain.
Viime aikoina ei oo tapahtunu oikein mitään, mitä nyt ollaan Janskun kaa käyty pitkästä aikaa Rosendahlissa. Siitä paikasta tulee aina kesä mieleen. Siellä vois taas hengata porukalla tänäkin kesänä.
Eilen käytiin porukoitten kaa Jyväskylässä, hoidettiin siellä jotain bisneksiä meidän asuntovaunuun liittyen. Poikettiin paluumatkalla Hesessä. Tuntuu et oisin syöny viime aikoina liikaa roskaruokaa. Näytän kohta joltain sumopainijalta.. :D
Ylihuomenna mulla onkin haastattelu ehkä mun tulevaan työharjoittelupaikkaan. Jännittää vähän, sillä en oo aiemmin olla minkäänlaisessa työhaastattelussa. Mut ehkä mä selviän. Sen jälkeen tapaan Janskun keskustassa ja mennään tosiaan moikkaamaan W.A.S.P. :in kitaristia Monarille. Tulee oikein kiva päivä! Nii ja pääsenki huomenna hakemaan mun uudet henkkarit, jeejee!

Tähän väliin vois heittää taaas ihan sikana kuvia:


Siskon ottama kuva perjantain auringonpimennyksestä.











Tänää taidanki pysytellä koko päivän kotona, sillä mulla on aika flunssainen olo. Tää kipee olo tais alkaa eilen, en tykkää tästä ollenkaa. Toivottavasti parantuisin pian, sillä en haluis mennä tän olosena sinne tiistain haastatteluun. En oo tän päivänä aikana tehny muutaku datannu liikaa ja katoin Kotiteollisuuden lyhytelokuva Kaiholan. Se oli aika outo :D
Mutta eipä mulle tuu nyt muuta höpötettävää mieleen, tulevalla viikolla on nyt siis tiedossa toi Rock Academy missä se W.A.S.P. :in kitaristi on, sekä Satin Circuksen keikka. Voisinkin kirjoittaa noista tapahtumista seuraavassa postauksessa, pitäkää kiva sunnuntai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti