rrock'n roll child

keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

I'll show you how to fly And never come back down



Moikka! Jon Bon Jovilla oli maanantaina synttärit, herra täytti jo 53 vuotta. Sen kunniaks vähän Bon Jovia ja myöhäiset onnittelut yhdelle suurimmalle idolilleni <3

Oon tuhlannu pitkästä aikaa rahaa, ja oonkin löytänyt tosi ihania juttuja!

kuva: Google

Uus kamera! Olympus SH-60. Tosin äiti tän osti mut kumminki. Maksoi melkein 200 euroa.
Tää on huomattavasti parempi ku mun vanha kamera. Aion kuitenkin pitää sen vanhan kameran ittelläni, voin ottaa sen vaikka joillekki klubikeikoille ja sen sellasille.
Oon jo aika hyvin oppinu käyttämään tätä, ja tässä pari kuvaa mitä oon tällä ottanu:






Tähän kameraan pitää tosin hankkia vielä joku muistikortti, sillä tää valittaa välillä et muisti ois täynnä. En malta oottaa et saan sen muistikortin, nii ei tarvi pelätä muistin loppumista.



Pitihän sillä kameralla toki ottaa myös pari ruokakuvaa, siinä on mun lauantain iltapala ja sunnuntain aamupala :--D
Kollaasin alemmissa kuvissa näkyykin sitten taas yks ostos; Iron Maidenin kaulakoru. Löytyi Anttilasta ja maksoi 9,99 €. Näytti coolilta, ja Iron Maiden sattuu kuulumaan mun lempibändeihin :)

Ja tässä vielä loput ostokset:


Taisin itseasiassa just maanantaina käydä ostamassa nää. Oon nähny The Alleyway Wolvesin ja Mekanismin mut Satin Circusta en oo vielä nähnykkää, ootan ehkä eniten sen bändin näkemistä. Muutenki tosi mahtava bändi! Vaikka kuuntelenki eniten rokkia ja metallia, niin kyllä jotkut muunkin genren bändit iskee! Ja toi lippu maksoi 8,50 €, ei paha hinta.
Tuli sellane fiilis et halun nähä kaikki O.C. :n jaksot uudestaan, fanitan muutenki tota ohjelmaa!
Mielenkiintoiset juonenkäänteet, ihan mahtavat hahmot & näyttelijät jne.  Toi boksi maksoi 49,95 € ja löytyi Anttilasta.

Et joo, aika paljon on tullu tuhlattuu. Mut tämmöstä tällä kertaa, ei tuu nyt muuta asiaa mieleen.
Seuraavaan postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti