rrock'n roll child

lauantai 21. toukokuuta 2016

X-avajaiset @ Särkänniemi


Moi! Olin viime lauantaina tuolla Särkän X-avajaisissa. Sillon pääsi testaamaan ekaa kertaa uutta laitetta, X:ää. En kylläkään ite menny, ei oo ihan mun juttu. Menin alueelle oikeestaan vaan esiintyjien takia.
Roope Salminen & Koirat aloitti siinä kolmen maissa, kävin sitä ennen Puistopuodissa ostamassa ihanaa jäähilejuomaa.
En ollu aiemmin nähny Rs & Koiria livenä, enkä pahemmin kuuntele niiden musaa. Mut jotenki tolla keikalla tykästyin ainakin muutamaan biisiin mitä ne esitti. Sää oli kylläkin huono, kokoajan vaa satoi, mut se ei menoa haitannu. Oli muuten aika mahtavaa kuulla sellanen hieno potpuri, tuli nostalginen fiilis ku Rs & Koirat veti mm. Kwania, mitä tuli kuunneltua joskus pienempänä. Aika siistii! :D




Keikka kesti alle tunnin, ja seuraavaan bändiin oli vielä kivasti aikaa, joten söin ranskiksia ja kunhan kiertelin pitkin aluetta, vaikka satoi edelleen.
Toinen, ja samalla päivän viimeinen bändi aloitti siinä kuuden maissa. Sitä olinkin venannu eniten, se on vaan oikeesti hieno bändi! Oon mä Olli Lindholmin nähny joskus, mut en Yön kanssa. Satoi edelleen, mut mulla oli silti hyvä fiilis! Tuli kuultua vaikka mitä hienoja kappaleita, mm. Vie mut minne vaan, Minne tuulet vie, Likaiset legendat, Ihmisen poika, Rakkaus on lumivalkoinen... :3 Ai että. Oli kyllä huikeeta!





Kiitos Roope Salminen & Koirat ja Yö 
aivan mahtavista keikoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti