rrock'n roll child

perjantai 13. lokakuuta 2017

Päiväkirjamerkintöjä menneiltä vuosilta, osa 2

Moi! Multa toivottiin toista osaa joten tässä näitä päiväkirjamerkintöjä tulee jälleen. Nimet on taas muutettu (julkkisten nimiä en oo muuttanu). Poimin nyt vaa muutaman merkinnän, jätetään taas jotain ens kertaan jos joku haluaa lukea näitä lisää. Edelliseen osaan pääsee tästä.


16.11.2006
Rakas päiväkirjani!
Tänään on ollut iha huippu päivä! Nimittäin meiän luokka kävi TV2:ssa! Vähä se oli hienoo!!! Mun yhen kaverin, jonka nimi on Mari, nii sen mies Mikko on siellä töissä. Aluks me mentiin siellä sijaitsevaan kahvioon. Mä otin pullaa ja mehuu. Ne oli ilmasia. Sit me kiereltiin sie vähä aikaa. Sit me mentiin itse studioon yleisöks! Ohjelmaa nauhotettiin, ja sen nimi on ”Kestääkö kantti”. Juontajana on Jaana Pelkonen. Vieraina olivat Big Brother-ohjelman Perttu, ja sen pikkuveli Lauri. Ohjelman lopuksi kaikki sai Pertulta nimmarin käteen! Ihquu!!! Perttu on niiiin söpö!!! Vaikka mä kyllä tykkään JONNESTA! Ohjelmassa oli myös vieraana yx Jenni, joka joutui tanssimaa 11 m. käärmeen kanssa! Mut onneks sillä käärmeellä ei ollu myrkkyhampaita!

Toi oli kyllä kiva päivä! Huvittaa toi sana ”yx”. Hyi, kuka muka kirjottaa noin?

--
5.6.2007
Rakas päiväkirja!
Ari Koivusen eka albumi Fuel For The Fire ilmestyi 30.5. kauppoihin! Ostin sen heti samana päivänä! ARI ON NIIN SÖPÖ!

En ees muistanu et Arin eka albumi ilmestyi jo tollon. Edelleen kyllä kuuntelen kyseistä albumia, sekä myös uudempaa. Vähän ikävä Arin soolouraa. :(

--
30.9.2007
Olin viime viikonlopun lauantaina Ari Koivusen konsertissa Tamperetalolla, Sorsapuistosalissa!
Ari oli paras! Ari ON paras!
Sama päivä ku edellinen. Jonne löi mua eilen, ja tänään! TÄNÄÄN SE YRITTI LAITTAA MULLE LEIKKIKÄSIRAUDAT! TÖRKEE!

Oi, eka kerta ku näin Arin livenä! :3 Ja siis mitä helkkaria? :'DDDD

--
6.8.2009
Tänää on iha tylsä päivä! Leirintäalueella ei oo ketää! :@
Kiva, ku tänää ois ollu Madonnan keikka Helsingin Jätkäsaaressa! Iha epist, ku muut pääsee sinne ja mä en! Joudun oleen jossai leirintäalueel!

Angst.

--
4.10.2010
Koulussa taas... Kohta alkaa viimeinen tunti, onneks!
Oon joutunu kestään ärsyttäviä tyyppejä koko päivän! -.- Argh!
Mulla on kylmä ja sit mua väsyttää... -.- Haluan päästä jo kotiin! Hemmetti! -.-
Mua ärsyttää kaikki! Mua ei todellakaan ärsytä se, et pääsen kotii, tai se et pääsen parille keikalle :) Mua vaan ärsyttää meidän luokka ku kaikki vaa huutaa ja luulee olevansa niin kovia -.-

Tiiätte varmaan tän tunteen? :D Ja oi luoja, miks oon käyttäny tätä -.- ? Ihan kauhee mun mielestä.

--

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti