rrock'n roll child

torstai 22. maaliskuuta 2018

Reckless Love @ Yo-talo

Moi!
Vihdoin pääsen kirjoittamaan siitä kun Reckless Love esiintyi Yo-talolla viime lauantaina. Tällä kertaa seurana oli Sanni ja Jaakko. Ovet aukesi joskus 23 aikaan, olin vähän sen jälkeen paikan päällä. Lavan eessä oli jo porukkaa, mut me löydettiin siitä sivusta hyvä paikka nauttia keikasta. Mun mielestä se on siitä hyvä paikka, et rumpaliakin näkee, oon varmaan sanonutkin tästä jossain aiemmassa postauksessa. Keikka alkoi noin kahentoista maissa, ja olin niin fiiliksissä koko keikan ajan, sillä olin nähny bändin viimeks vuosi sitten. Paljon hienoja biisejä tuli taas kuultua, kuten Animal Attraction, We are the weekend, Night on fire, Dying to live, Back to paradise jne. <3 Niin täydellinen settilista. Keikasta ei energiaa puuttunut! En muuten ymmärrä, miks ihmiset käskee Ollia ottaan paidan pois, ku kyllähän Olli tekee niin ilman et sitä pitää pyytää. :D Lähti se paita taas veks viimeistään Hotin aikana. Ja tietenki Olli piti lyhyen puheen siitä et tultiin paikan päälle ja bändi soitti ihanan Edge of our dreamsin. Melkein tirautin kyyneleen, se vaan on niin upea biisi.











Keikan jälkeen bändin jätkät tuli vielä siihen narikan lähelle, otettiin kuvia ja kiitin tottakai keikasta. Myös Noora Louhimo oli saapunut paikan päälle, halattiin ja juteltiin siinä. Oli sitäkin ihana nähä taas. <3 Tää oli unohtumaton ilta.

Kiitos Reckless Lovelle jälleen ihanasta keikasta! <3 
Kiitos myös seuralle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti