rrock'n roll child

torstai 26. marraskuuta 2020

Ensimmäinen muutto omaan kotiin

Terveisiä täältä mun kämpästä! Muutin siis sunnuntaina omilleni. Tuntuu samaan aikaan oudolta ja ihanalta. Asuin porukoiden luona noin 22 ja puoli vuotta mikä tuntuu pitkältä ajalta. Onneks en kuitenkaan muuttanut kuin n. 10 minuutin kävelymatkan päähän, joten jos tulee ongelmia niin porukat on lähellä. Olin jo pitkään haaveillut yksin asumisesta, ja hyvin tää mun asuminen on lähtenyt täällä käyntiin, oon nauttinut niin paljon omasta rauhasta. Oon purkanut muuttolaatikoita -ja kasseja ja tavarat on pikkuhiljaa löytänyt paikkansa. Oon tehnyt myös kotitöitä, mitkä on nyt lisääntynyt kun vastaan itse kodistani. Itseasiassa kotitöiden tekeminen on ollut aika mukavaa, mut katotaan sitten vaikka vuoden päästä oonko vielä samaa mieltä. :D 


Tää mun koti ei oo kuitenkaan ihan kokonaan valmis. Täältä puuttuu vielä mm. taulut, parempi sohvapöytä ja muutakin, mut ainakin täällä on sänky, tv, läppäri, ruokaa ja muuta mitä tarvitsen päivittäin. Jossain kohtaa siis porataan taulut seinään ja myös tv laitetaan seinälle, sillä luulen et se näyttää paremmalta siinä. Meillä on porukoiden kanssa aika hyvä visio ja tästä tulee ihan mun tyylinen kämppä. En malta odottaa et saadaan tää kämppä valmiiksi! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti