rrock'n roll child

sunnuntai 10. huhtikuuta 2022

Ember Falls, IKINÄ, Dead End Scene @ Olympiakortteli 9.4.2022

Moikka!

Eilen juhlittiin Ember Fallsin levyjulkkareita Tampereen Olympiakorttelissa. Niitä oltiinkin odotettu! Tätä keikkaa oltiin siirretty varmaan jo kaksi kertaa, mut VIHDOIN päästiin kuulemaan koko albumi livenä. 

Lämppäreinä toimi Dead End Scene ja IKINÄ. Alunperin Externalin oli tarkoitus olla mukana, mut yllättäen näiden keikka peruuntui. Dead End Scene saatiin nopealla varoitusajalla avaamaan ilta. Tää oli aikamoinen yllätys. En nimittäin ollut piitkään aikaan nähnyt tätä bändiä livenä. Kyllä oli kiva nähdä bändiä pitkän ajan jälkeen. Oli jälleen oikein hyvä keikka! Gates Of Heaven on varmaan tällä hetkellä mun suurin lemppari näiltä. 

Nää kaikki eiliset kuvat on sitten ihan hirveän laatuisia, pahoittelut siitä.


Siinäpä ainoa julkaisukelpoinen kuva. :D Mä en tiedä mikä mun kännykkää vaivasi vai oliko vika kenties jossain muussa? Jostain syystä en ole ikinä saanut hyviä keikkakuvia Olympiassa. 
Dead End Scenen jälkeen lavan valtasi IKINÄ. Tätä en ollukkaan nähnyt ikinä livenä. Olin vähän kuunnellut näiden musaa ennen keikkailtaa ja oli ihan jees. Mut jotenkin tää kuulosti paljon paremmalta livenä. Oli hyvä meininki!


Sitten lavalle saapui ihana Ember Falls <3 Näiden keikat on aina ihan parhautta ja keikasta ei taaskaan puuttunut menoa ja meininkiä. Uuden levyn biisit toimi aivan loistavasti livenä! Tuli vähän jorattua ja laulettua biisien mukana. Olin niin fiiliksissä. Ihan mahtavat levyjulkkarit! 







Lähdin aika pian keikan jälkeen kotiin, sillä olin niin väsynyt. Mutta oli hienoa olla mukana juhlimassa näitä levyjulkkareita.

Iso kiitos Ember Falls tästä keikasta <3 
Kiitos myös muille bändeille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti