rrock'n roll child

tiistai 8. toukokuuta 2012

Kipeenä

Joo, oon ollu perjantaista asti kipeenä D: Ei oo kivaa.. en ollu perjantaina, eilen, enkä tänäänkää koulussa.
No, perjantaina en tehny kauheesti mitää, kuuntelin musaa ja datasin, lauantaina ja sunnuntainakaa en tehny mitää.. kattelin vaa leffoja ja sillee. Tai no käytii me sunnuntaina Ylöjärvellä serkun synttärijuhlissa, oli iha kiva nähä sukulaisia pitkästä aikaa ku siellä oli myös mummu ja pappa. Ja sain mummulta vihdoinkin lainaks sen Michael Monroen elämänkerran! :) Se on muute tosi mielenkiintoinen, kannattaa lukea !
Siinä on jotai 512 sivua ja ite oon jo sivulla 309, oon aika nopee lukija :D.


En tehny eilenkää kauheesti mitää, hengailin vaa kotona, lueskelin tota kirjaa,hoidin marsua ja datasin.
Menin eile nukkumaan jo puol ysiltä ku en keksiny muutakaa ja olin muutenki vähä väsyny. Porukat kyl vähä ihmetteli ku emmä mee yleensä nii aikasi nukkuu.. no mut mitä sitte jos vähä väsytti? :D
Heräsin sitte tänä aamuna joskus kympiltä, söin aamupalaa, kävin pesulla, puin ja sit aattelin et vois kattoo jonku hyvän leffan. No,aloin vähä kattelee et mitähä dvd-leffoja meillä taas onkaa nii löysin sieltä sellasen leffan ku Twilight - Epäilys. Päätin sit kattoo sen ku en ollu nähny sitä pitkää aikaa.. Meinasin kyl vähä tylsistyä siinä leffan aikana mut hyvin mä sen jaksoin kattoo loppuu asti.


Sen jälkee kuuntelin muutaman hyvän biisin soittimesta, söin muusia ja lihakastiketta, luin taas vähäse Michaelin elämänkertaa ja tulin koneelle.  Huomenna pitäis kyl jo mennä kouluu, tuntuu etten ois käyny siellä pitkää aikaa. No, olin mä siellä viime torstaina :--D.
Ainii, unohdin tossa aiemmin mainita et mulla on pientä flunssaa.. nenä on kivasti tukossa ja yks päivä tuntu siltä et kurkku ois ollu kipeenä. No, enää ei onneks tunnu siltä. Mut tää nenän tukkoisuus on kyllä niin ärsyttävää että D: Toivottavasti parantuisin nopeesti...  Mut huomenna on kyllä mentävä kouluu, etten jää kauheesti jälkee.

No mut eipä mulla taas muuta ollukkaa =)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti