rrock'n roll child

lauantai 5. toukokuuta 2012

Lempibändini osa 2

Nonii, elikkäs voisin taas kirjotella lisää mun lempibändeistä. Ku en sillo joskus jaksanu kaikista kirjottaa.
Nyt tulee taas muutama bändi ja sit kerron muista lempibändeistäni sitten joskus kun taas jaksan. En oo nähny näitä kaikkia bändejä livenä joten oon ottanu jotkut kuvat netistä. 


Battle Beast
Tutustuin kyseiseen bändiin kaverin kautta. Kaveri linkitti mulle joskus bändin kappaleen Show Me How To Die. Tykkäsin tosta biisistä ja tykkään edelleen vaikken ookkaa kuunnellu sitä vähää aikaa. Bändiltä löytyy myös muita hyviä biisejä, mm. Savage And Saint, Enter The Metal World ja Cyperspace.
Näin bändin ekan kerran livenä viime joulukuussa (30.12.2011) ku se oli Negativen lämppärinä tuolla Pakkahuoneella. Oli kyllä mahtava keikka! Battle Beast veti silloin kaikki ne biisit joita toivoinkin! :)
Tykkään Niten äänestä, se on vaan mahtava ja sit tykkään myös toosi paljon sen hiuksista! 
Omistan bändin paidan, levy on pitäny ostaa kaua aikaa sitte mut empäs ookkaa sit ostanu. No mut onneks bändin musaa voi kuunnella Youtubesta :). Mun lempibiisit tältä bändiltä on Show Me How To Die, Savage And Saint, Enter The Metal World,Cyperspace,River Of Blood,Steel ja The Band Of The Hawk.





Lovex
Oon tykänny tästä bändistä tosi kauan, enkä ees muista miten tutustuin tähän...Oon nähnyt bändin elämäni aikana kaks kertaa,  ja pakko sanoo et on ollu kyllä mahtavat keikat! Tykkään tosi monesta Lovexin kappaleesta. Lempikappaleet on mm. Guardian Angel, Turn, Take A Shot, U.S.A., Crash My World, Queen Of The Night ja Bullet For The Pain. Ois tarkotus mennä kattoon tätä bändiä heinäkuussa tonne Kukkaisrockii, ku kuulin jostain et se esiintyis siellä. Täytyyhä sitä ny mennä kattoo ku en oo pitkään aikaa nähny bändiä livenä. Viimeks ku näin bändin nii se tais olla 25.8.2011 Särkässä, siis jos nyt oikein muistan.
Sain sillo Theonin nimmarin ! :)



Sturm Und Drang 
En kyllä muista millon oon tutustunu tähä bändii, mut on siitäki aikaa. Tästä bändistä ei oo kyllä muutenkaa kuulunu kauheesti mitää :o.  Enkä oo nähny ikinä livenä. Mut ois upeeta nähdä tää bändi joskus iha livenä !
Muistan kyllä sen, ku olin joskus Ylöjärvellä kuuntelemassa Räikkärockin esiintyijä.. en siis päässy kattomaan niitä koska ei ollu rahaa lippuihin. Nii menin sitte siihe portin vieree kuuntelemaa ku Sturm Und Drang veti siellä keikkaa. Harmi etten nähny ees vilaukselta koko bändiä ;< 
Mut joo, ehkä mä tuun näkeen sen bändin vielä joskus.. omistan bändiltä kaks levyä, Learning To Rock ja Rock'n Roll Children  Ei niiltä oo tullu ku vaa noi kaks levyä. Bändin parhaimmat biisit on mun mielestä Rising Son, Miseria, Indian, The River Runs Dry, Breakaway, Sinner, A Million Nights, That's The Way I Am ja Heaven (Is Not Here)



Mötley Crüe 
En kyl muista koska oon tutustunu tähä bändii mut onhan siitäki jo kivasti aikaa. Tää bändi kuuluu myös ehdottomasti mun lempibändeihin koska tällä on oikeesti tosi mahtavaa musaa! Ois upeeta nähä Mötley livenä ku se esiintyy kai joskus kesäkuussa tuolla Helsingissä..tuskimpa tuun pääsemään sinne. Mut ehkä mä sitte joskus pääsen bändin keikalle jos ne tulee joskus uudestaa Suomee.
Omistan bändiltä yhen albumin, mut en muista sen nimee.. eikä sitä nyt jaksa etsiä :D. Mötleyllä on tosi monta hyvää kappaletta, ja mun lempparit on mm. Piece Of Your Addiction, Shout At The Devil, Too Young To Fall In Love,Home Sweet Home,Kickstart My Heart,Wild Side,Anarchy In The U.K ja Rock'n Roll Junkie  

 

3 kommenttia: