rrock'n roll child

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Wings Of A Butterfly

Mooips! Mun viikonloppu on menny kyl tosi upeesti :) Perjantaina  en tehny kauheesti mitää, katoin telkkaa ja datasin koko illan. Eilen olin  Janskun ja Linnean kaa kaupungissa :) Käytii kattomassa Dark Shadows, oli muuten tosi mahtava leffa! Haluan nähä sen uudestaa.No mut jos se tulee joskus dvd:lle nii vois ostaa sen.  Mut aaaa Johnny Depp on tosi hyvä näyttelijä!






 Mun on  pakko nähä noi leffat! Ice Age 4 tulee siis ensi-iltaa 29.6 ja sit pitäs nähä toi Rock of Ages ja Lumikki ja metsästäjä.
Mut joo,leffan jälkee käppäiltii ympäri kaupunkia, käytii mm. Koskarissa ja Coffee Housessa.
Kaverit joi jottai outoo juomaa jonka nimee en kyl yhtää muista :D Ite en juonu mitää, tai no maistoin vähäse sitä Janskun juomaa.. se oli hyvää!



Coffee Housen jälkee saatettii Linnea  bussipysäkille ja sit lähettii Janskun kaa meille päi.
Käytii Siwassa ostamassa vähä suklaata ja sit siitä käveltii meille. Katottii vähä aikaa Hauskoja Kotivideoita,syötii pitsaa ja juotii Angry Birds-juomia.



Jansku tais lähtee joskus puol kasin jälkee.. saatoin sitä vähä matkaa ja sit aattelin et jos tekisin pienen kuvausreissun. Mut emmä sit jaksanu D: Olin ehkä vähä väsyny. No, tulin sit takas kotii, juttelin marsulle,ja päätin kattoo pari leffaa. Tuli lapsellinen  olo ku katoin Viidakkovekara Juuson :-----D.
Sen jälkee katoin viel Madagascar kakkosen. Oli kiva kattoo sitäki pitkästä aikaa.
Olin nii väsyny et hajosin tyylii kaikelle. Varsinki sille yhelle mainokselle joka tuli enne leffaa....

"hän on tosin aivoton"
"noku pärjään ilmanki"



Prinssi Kaspianin katoin torstaina ja School of Rockin taisin kattoo joskus perjantaina :---)


 Ja sit oon syöny tällästä ooikein ihanaa PIIMÄLIMPPUA! Aaa oikeesti toi on iha selkeesti mun suosikkileipää! <3

No mut eipä mulla (taaskaan) muuta asiaa ollu =) Laitoin tässä just uuden soittarin kännykkää (otsikko siis tulee tästä kappaleesta):





2 kommenttia: