rrock'n roll child

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Got Blood?

Hmm, tosiaa voisin vaikka ekaks heittää ne uudenvuoden kuvat tähä. Aattelin et oisin vaa osan laittanu, mut laitetaa vaa kaikki. Eikä näitä oikeestaa oo ees paljoo, raketeista ja tähtisadetikuista otin muutaman kuvan. Tuli myös otettua pari maisema -ja randomkuvaa.. :D







laaatu..









Semmoset kuvat :) Huomaa kyllä et rakettikuvat ei iha onnistunu... mut ei se mitää. Ja aika vähä tuli otettuu raketeista kuvia..

 Eilen oli kyllä aika mielenkiintone päivä. Olin siis eka Linnean kaa kaupungissa, käytii Koskarissa,Cybershopissa ja Sokoksella. Ostin Koskarin Tigerista kahdella eurolla kolme kappaletta muistilehtiöitä! :D Seppälästä ostin pari jännää juttua jotka laitetaa hiuksii.. emmä enää muista mitä ne oli :D. Tokmannilta ostin juotavaa.. ja öö Sokoksen ruokakaupasta ostin leffakarkkia ku menin viideks Plevnalle ku Sini ja Jansku ootteli siellä. Joo mentiiki kolmisin leffaa ku aattelin kysyy viel Janskua mun ja Sinin seuraks.
Mentii kattoo se salkkarileffa, jonka olin siis aiemmin nähny.  Oliha se hyvä!
Leffan jälkee Jansku lähti bussipysäkille, ja Sinin iskä heitti mut ja Sinin kotii. Ehdittii just ja just Putoukselle!
Mun mielestä Putous on ihan paras ohjelma! :D Sketsit ja vuoden sketsihahmokilpailu on mielenkiintosempia. En tosin hirveesti yllättyny niistä sketsihahmoista, tai no Rikun hahmo pääsi ehkä vähä yllättämää... Veli Sikiö ja 68 Ears, haha! :''D Sanna-Raipe Helminen ja Kristoffer Taxfree on kans hyviä!
En kyllä kauheesti yllättyny siitä Iinan hahmosta, mut no, saas nähä tuleeko siitä jossai vaiheessa hauskempi.
Putouksen jälkee tuli viel katottuu Selviytyjät, sen jälkee kuuntelin varmaa puoltoista tuntii musaa enne ku sain unta.  Tänää mennää mummille syömää, ja myöhemmin oon Sinin kaa :)
Ei mulla nyt sit taaskaa oo oikee muuta sanottavaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti