rrock'n roll child

perjantai 11. tammikuuta 2013

Kashmir



 Oikeesti oon ollu kokoaja jossai maaliskuussa vaikka nyt on vasta tammikuu.. mitäs hemmettiä?
Ja kaikenlisäks oon ollu jossai keskiviikossa.. Ei yhtää tunnu perjantailta.
Mut onhan se tietty kiva et on perjantai! Pääsin tossa n. varttia vaille kaks koulusta, sit kävin nopee kaupungissa ja nyt kotona.  Meillä oli koulussa semmoset 6 tuntii rentoutusta... olihan se kivaa. Aamurentoutus oli jännä.Puhuttiin tunteista, tehtii kaverin kaa iloisuudesta semmone juttu. Katottii vielä semmone leffa ku The Love Letter... iha katottava.


 Koulun jälkee sit kävin selvittämässä tettipaikan. Nyt on sitte se homma hoidettu, pääsen 24päivä alottaan! Joudun luultavasti keittämään kahvia.. En oo koskaa keittäny kahvia ku en juo sitä, mut eiköhän joku sit opeta mua keittelee. :D


Tuli tässä myös mielee,et mua on alkanu jonki verra ahdistaa ku mennää koulussa ruokailemaan. En käy enää ruokalassa. Emmä sit tiiä mikä siinäki on... Tänäänki kävin vaa kahviossa ostamassa lakua et oisin jotenki selvinny päivästä. Sen jälkee kulutinki aikaa aulan koneella.  Ja mua pelottaa tiistait, koska meillä on sillon liikkaa.. Onneks en oo ens tiistaina koulussa ku oon sillo vierailemassa toisella toimipisteellä.Ne liikkatunnit on myös jotenki ahdistavia, koska ope sano et se aikoo muuttaa meidän liikkatunteja sillee et pelataa jotai koko luokan kaa... Joo ei kiitos! Miksei vaa voitas tehä niiku ennenki, sais tehä sitä mitä itte haluaa. Ollaa aina kaveriporukan kaa pelattu joko sulkkista tai pingistä, ollaa käyty kuntosalilla ja lenkillä. Se on mun mielestä paljo kivempaa ku et pitäs koko luokan kaa tehä jotai. Mut ei siitä sen enempää.




 Tänää tulee taas The Voice of Finland, jes! Mainosten perusteella taitaa tulla hyvä jakso! Aika paljon rokkareita näkyny mainoksessa.  Ja kaikki rokkarit Miken joukkueeseen, jookos? ;)  Että emmä tänää tee muuta ku dataan ja katon telkkaa.





Huomenna pitäs siivoilla vaatekaappia, ja jos jaksan nii vois mennä huvin vuoks keskustaan. Illalla tulee Putous ja Selviytyjät!
Ja sitten sunnuntai... hmh... ei mitää tietoa mitä tekis sillo.. tuskin mitää erikoista.



Itseasiassa taidan mennä huomenna käväsee kaupungissa koska Anttilassa on ale! Jos sieltä löytys vaikka joku levy/leffa/jotain fanitavaraa :)
Mut ei mulla muuta, hyvää viikonloppua!







ps. noi kuvat näytti tylsiltä ilman muokkausta, nii muokkasin noi 1960-luvun tyylillä :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti