rrock'n roll child

torstai 3. tammikuuta 2013

Shout At The Devil

Mors! Aattelin vasta sunnuntaina laittaa ne uudenvuoden kuvat tänne. Tai ainaki osan niistä.
Aattelin heittää tähä taas jonku randompostauksen.  Tuli tänää herättyä joskus kahentoista aikaa... ja eilen heräsin yheltä, hups. Joo se on ainaki mun kohalla aina sillee et valvon myöhään,nukun pitkään!
En oo tehny tänää mitää erikoista, kaveri tuli kipeeks nii sisko ja sen kaverin äiti lähti heittää kaveria lääkärii.. Ite sain jäädä tänne, koska olin vasta heränny ja mulla ois varmaa kestäny valmistautumisessa. Kuuntelin sitte täällä vaa musiikkii, ja katoin vähä aikaa telkkaa. Ne sit tuli joskus yhen jälkee jos oikein muistan. Ne oli käyny Hesessä ostamassa ruokaa.. Syömisen jälkee taidettii kattoo netistä vanhoja salkkaripätkiä, tällä hetkellä noi pelaa taas pleikkaa ja ite dataan koska en keksi muuta. Tekstasin tos vähä aika sit Linnean ja Sinin kaa. Nään molempia lauantaina, jee! Linnean nään joskus kahen aikoihi keskustassa ja sit joskus myöhemmin illalla mennää Sinin kaa kattoo joku leffa :) Eli ihan kiva viikonloppu siis tiedossa.
Lähetää tänää viel jossai vaihees sinne Jumboon, en oo käyny siel ikinä :o
Ainii ja käytii eile jossai Stockmann Outletissa.. en löytäny sieltä mitää. Sisko löysi sieltä ittellee pari paitaa..
Käytii sen jälkee viel Cittaris josta ostettii karkkia. :D

Että semmosta.. löysin muuten kolme kuvaa koneelta mitkä otin joskus kaupungissa.





No jaa eihän siitä kovin pitkä aika oo ku oon noi kuvat ottanu,
Tuli mielee et katoin eile jonku semmosen leffan ku Cowboys vs Aliens. Oli se sillee iha hyvä, vaikka jossai vaihees mietin et pitäskö vaihtaa kanavaa... :D No, jaksoin kuitenki kattoo koko leffan loppuun asti.
Nii ja päätettii just Sinin kaa et mennää kattoo Nightmare - painajainen merellä.. Oon sen jo kerran nähny mut ei se haittaa vaikka sen näkis toisenki kerra. :D Mut ei mulla nyt muuta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti