rrock'n roll child

maanantai 28. tammikuuta 2013

Lost

Mooi! Vaikee uskoo et oon jo täysikäinen....



Tossa on toi lippu minkä ostin sinne Sauna Openiin! Ja sit tossa on myös toi lahjakortti lippupalveluun,jonka sain yheltä tutulta lahjaks. :-) Ja laatu on kiva.  Sain lahjaks myös yhen paidan,pari leffapokkaria,rahaa,suklaata... :3

Niin ja ruusuja!


Synttärit meni siis ihan hyvin!

Oon muute alkanu enemmän muokkailee kuvia tässä viime aikoina, ja oli pakko ottaa rappusista kuva ja muokata sitä.. :D Ei toki tylsää?


Meinasin heittää viel yhen rappukuvan mut se failas.
Löysin muuten tässä äskettäin kännykkäni uumenista aika kummallisen viestin jonka olin kirjottanu ittelleni muistiin.. "Kaikki on paskaa. Aamen" .... Ööh? :D No jaa, olipas tää nyt kauhee kiinnostava asia.

Ja tää viikko on nyt muutenki alkanu aika hyvin, mulla oli tänää erityisopen kaa joku keskustelu aamusta. Sen mielestä  vaikutan kiltiltä ja ujolta... ja vaikutan kuulemma myös mielenkiintoselta tyypiltä, hassua :D
Ja huomenna on etäpäivä, herään aikasi tekee etätehtävät nii sit niistä ei tartte enää myöhemmi murehtia ja saan ottaa rennosti.  Pitäis kai tehdä neljä erilaista tehtävää, mut teen niistä vaa pari,koska ne muut vaikuttaa liia vaikeilta.  Keskiviikkona ois taas klo 9-13 kouluu, torstaina tettiä (ois kiva postitella taas siel!) ja perjantaina taas 6 tuntii rentoutusta,yayy:)

Mut eipä mulla nyt muuta asiaa tuu mielee.... Ainii, tää on ihan mahtava kappale!


ps. tiiän jo mihin haen yhteishaussa!

1 kommentti:

  1. Olen haastanut sinut :)

    http://kingdomofspeedprincess.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista