rrock'n roll child

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

HEY HO LET'S GO !

Moip! Tuli taas käytyä tänää kirjastoautolla, ja yllätyin iha pirusti et sieltä levyhyllystä löyty Ramonesia,Alice Cooperia ja Hardcore Superstaria! Tottakai lainasin ne. En löytäny mitää hyviä leffoja joita oisin voinu kattoo loman aikana. Joo, perjantaina siis alkaa loma, ootan iha innolla! :)
Paitti että..... onhan meillä joitaki leffoja mitä en oo viel nähny. Esim. Haaksirikkohuijaus ja Karvaturrit vastakarvaan :-DD Sain ne meinaa synttärilahjaks enkä oo vieläkää ehtiny kattoo niitä.. Ja Signs, jonka ostin kirppikseltä. Niin ja lainasin viime kerralla Anastacian kirjastoautolta, että senki vois kattoo joskus lähiaikoina. Mietin eka et emmä jaksakkaa kattoo sitä,et sen vois sit vaikka palauttaa, mut kyllä mä sen sittenki katon! Eli pyhitän lomani leffojen katselulle<3 No okei,kyllähän mä jotai muutaki voisin tehä. Lupasin et käyn ees kerran luistelemassa, tai miksei vaikka pariki kertaa.  Ja käyn siellä ChillHousessa keskiviikkona kattomassa vähä Justimusta!.Torstaina kampaaja,saan kerrostuksen :--) Ja perjantaina mennää taas Janskun kaa Linnealle.. Että ihan kiva loma siis tiedossa! Vielä pari päivää pitää jaksaa ja sit tosiaa sinne loman viettoo :)  Ja mun loma tulee alkamaa hyvin koska saan jäädä pitkästä aikaa yksin kotii viikonlopuks!

Et eipä mulla muuta kerrottavaa sit ookkaa.Te, joilla loma alkaa samaa aikaa ku mulla, nii hyvää lomaa teillekki! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti