rrock'n roll child

lauantai 9. helmikuuta 2013

Looks That Kill

Nyt mulla on sit lippu Bon Jovin keikalle! Ootan yhä enemmän kesää ;>
Kävin viel sen lipun oston jälkee Anttilassa, löysin sieltä semmosen aika vanhan Mötley Crüen levyn, oli pakko ostaa se! Makso vaa jotai 11,95€ :)





 Oonhan mä tota vähä ehtiny kuuntelee.. Vois kuunnella taas kohta.
 Iskä teki äske poppareita, niitä oon täs vaa popsinu, mut voisha niitä toki Putoukselleki säästää :D.    Putouksen jälkee tulee joku semmone leffa ku Keikkaa pukkaa. Sen vois kattoo, ku en varmaa muutakaa tekemistä keksi.


Niin joo mun piti kattoo tänää se yks leffa jonka lainasin kirjastoautolta mut se sit vähä niiku unohtu... mut ei se haittaa, katon sen vaikka huomenna, koska emmä sitä enää taida tänää kattoo. Okei tää oli tärkee..

Alko muute kivasti ärsyttää tänää, ku oisin voinu mennä leffaa mut ku sitä yhtä tiettyä leffaa ei pyöri tänää Tampereella. Meinaa se Hannu ja Kerttu, vähänkö se vois olla hyvä! No, kyl mä sen sit joskus nään. Pitäs myös nähä se Vuonna85. Ja mitähä muuta....




Koulussa oli vähä tylsää eile, nii piirsin jotain randomia. En oo muutenkaa piirtäny pitkää aikaa, vois taas ruveta piirtään enemmä ku sehän on kuitenki iha kivaa!  :)

Hmm.....Aivan, hiihtolomalla (25.2.-1.3.) ois taas ChillHouse! Sinne vois taas mennä :)
Se ois sillo Monitoimitalo 13:ssa  ja Pakkahuoneella. Mietin tässä just et pitäskö mennä iha huvin vuoks kattoo JVG:tä Pakkikselle? :-D Vaikken mä mikää räpin/hiphopin ystävä ookkaa nii vois silti mennä kattoo tota, oisha se kuitenki jotenki hauskaa nähä se livenä :--DD.Ainii ja Nost3&Protro ois kans kiva nähä!



No mut ei mulla nyt muuta, hyvää lauantai-illan jatkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti