rrock'n roll child

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Viikonloppu kuvina

1. Mun perus iltapala sillo ku oon yksin kotona: kaks leipää, viiliä, vauhtihirmua (:D) ja oli tossa lihapulliaki mut ne katos jo enne kuvaamista :--D

2. Katoin perjantaina Anastacian, tänää ois tarkotus kattoo toi Suden vuosi, jossa näyttelee Krista Kosonen.

3. Sisko oli tehny tommosen Angry Birdsin, sillä on hyvä paikka tossa :-D Eipä toi nyt sillee liity mun viikonloppuu, mulla oli yhessä vaiheessa  tylsää nii otin tosta kuvan :D

4. Luin paria kirjaa jotka olin lainannu koulun kirjastosta... noi on iha hauskoja :'D


 1. Perjantaina tuli katottuu taas Salkkarit, jäi jännää kohtaa :-D (tosin tiiän jo vähä maanantain jaksosta ku oon lukenu juonareita)

2. Katoin myös tottakai Voice of Finlandin! Siellä on siis nyt kaksintaistelut menossa, ja ne on ollu iha hyviä tähä mennessä!  Michaelilla on aika söpö ilme :3

3. Sini tuli meille kahen aikoihin, katottii puol kolmen aikaa Laputa - Linna taivaalla ku se tuli lauantain perheleffana. Oli hyvä!

4. Leffan jälkee oltii vähä aikaa koneella ja sit kuuden aikoihin alko Killer Karaoke! (oisko ollu kanava 11,en muista) Sitä oli kiva laulaa pitkästä aikaa :) Toi  Chisun kappale on iha ok, mut sitä oli vaikee laulaa ku meni nii korkeelle.. :D Ja hyvä lopetuskappale oli Maroon 5 - Moves Like Jagger !

1. Viikonloppuherkut (Pringles: Sour Cream And Onion, ja Ässä Mix)

2. Söin myös tottakai iha kunnon ruokaa, noi porkkanat on keitettynä iha sairaaan hyviä! Ja sain kerranki ite päättää mitä syön viikonloppuna nii valitsin lihaperunalaatikon, se on myös hyvää!

3. Sinin sipsit ja nallekarkit :D En oo muute pitkää aikaa syöny nallekarkkeja..

4. Lauantai-illan Putous! Oli hyvä jakso :) Ens lauantaina tulee Putous Unicef, pitää kattoo!


Tein siis tämmöset kollaasit. Ei mitkää täydelliset kollaasit mut ei sen nii väliä oo :D
Tänää siis tosiaa katon viel ton leffan... ja en sit luultavasti tee mitää sen erikoista, datailen vaa ja nii.
Meen huomenna Ellin kaa ChillHousee, tiistaista ei viel mitää tietoo ja keskiviikkona taas ChillHousee!
Mut ei mulla muuta!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti