rrock'n roll child

tiistai 8. lokakuuta 2013

Kuvia ja jotain höpinää

Moi! Oon näköjään viimeks lauantaina kirjottanu, tai no eipä siihen hirveesti mitään kirjotusta tullu, enemmän kuvia siinä oli. Et oon kyllä aika kivasti niillä keikoilla käyny ja sillee, ku viime postauksessa tosiaan oli niitä kuvia mitä oon keikoilta ottanu. Mut joo, tää viikko on alkanu ihan kivasti. Okei eilen ei kyllä mikään paras päivä ollu, ei ainakaan sillon ku tajusin ettei mun bussikortti enää toimi.. Eilen aamulla ku tulin bussilla keskustaan, nii sillo se kortti kyllä vielä toimi, mut sit ku vaihdoin toiseen bussiin, nii ei tullu mitää. Kuski oli kuitenkin tosi ihana ku päästi mut sitte ilmatteeks. Myöhemmin ku tulin koulusta keskustaan päin, nii sillon se kuski sano et ei näy ees mitää tietoja eikä mitää, et kannattas hankkia uus kortti. Mut onneks seki sit päästi viel ilmatteeks, jäin vanhan koulun kohdalla pois ja kävelin siitä kotiin. Ei ollu onneks kauheen pitkä matka, tuli siinä matkan varrella kuvattua kännykän kameralla et ois ollu jotain tekemistäkin samalla :D Mut laitan ne kännykän kuvat varmaan johonkin muuhun postaukseen.


Tänään olikin paljon parempi päivä, sain käyttää porukoitten bussikorttia, äiti käy huomenna kattomassa jostai et mikä vika mun kortissa on.
Aamulla oli äikän koe, joka meni mun mielestä ihan hyvin! Yks kohta jäi vaan tyhjäks, mut uskon et pääsin läpi kokeesta. Sen jälkeen olikin kannattavuuden koe, mulla on siinä aineessa ollu pieniä ongelmia, mut oon saanu tukiopetusta, jonka ansiosta osasin onneks vastata joihinkin tehtäviin.
Sain myös kuulla et pääsin kyseisestä kurssista läpi! Wuhuu! Melkein kaikki plussatehtävät tehtynä, ja ku ope oli kattonu vähä sitä mun koetta, nii se sano et se näyttäs vähä siltä et pääsen läpi siitä! Oon sanaton..... :D
Saatiin tänää myös enkun kokeet, ja mun tulos oli 2 ½, jeij! Oon tosi tyytyväinen :-)
No joo mut ei mulla tän enempää koulusta, en ihan aatellu höpistä pelkästään siitä.


Mun on muuten ihan pakko sanoo eilisestä Salkkarijaksosta yks juttu! Meinaan siinä kohtaa ku Isabella ja Sebastian oli siinä toisessa mökissä, Isabella sano: "Tää on lämmin!" ja Sebastian sano siihen: "Niin muuten on!" , niin siitä tuli ihan tää kohta Muumeista mieleen:

Joo piti taas linkata ku ei löydy koko videoo tosta videojutusta



Hmm mitähän muuta voisin höpöttää? AINIIN tosiaan, lauantaina (5.10) oli Youtubemiitti tossa Keskustorilla. Oltiin siellä Janskun kaa iha muute vaa :-) Siellä siis oli vloggaajia, en oo hirveesti seurannu kenenkää vlogeja, nii ei tullu oikee tunnistettuu ketää vloggaajaa. Okei kyllä me Justimukset osattiin tunnistaa, sain Juholta halin ja päästiin niiden kaa myös yhteiskuvaan! Joose vaan ei ollu paikalla..
Siellä torilla oli kyllä toooodella paljon ihmisiä! Soikun videoita oon kyllä välillä seuraillu, mut en nähny sitä siellä. Se oli kyllä kyseisessä tapahtumassa, mut ei vaan satuttu huomaamaan sitä siellä. Sille ois ollu kiva jutella! Ois ollu kiva moikata myös Jenitaa (Gerkko) mut ei me sitä sit huomattu. :-D Mut oli kuitenkin ihan kiva tapahtuma :-)

Käytiin lauantaina myös Hesessä (pitkästä aikaa), ja kierreltiin vaa. Käytiin muute ennen sitä tapahtumaa eurooppalaisella ruokatorilla mikä oli Hämeenpuistossa.
Justimuksien Sami ja Juho!

Ja huomenna on se kauan odotettu Michael Monroen keikka! Oikeestioikeestioikeesti en malta oottaaa<3  Tulee mahtava ilta! Vähän vaa tyhmää et keskellä viikkoo, seuraavana aamuna aikanen herätys mut enköhän mä selviä! Päästään koulusta joskus suurinpiirtein kolmen aikaa, oon varmaa joskus vähä ennen neljää kotona, ehdin syömään, käyn ehkä suihkussa, vaihdan vaatteet, ehdin näkemään mummua ja pappaa ku ne tulee meille kylään huomenna. Joskus puol seittemän aikaa ois hyvä lähtee, ovet aukee seiskalta. Showtimesta ei oo mitään tietoo, mut veikkaan et Michael hyppää lavalle joskus klo 20-21 välillä. Ja yleensä ne keikat on loppunu n. klo 23. Et sillee.. Teenpä sitte siitä keikasta joko torstaina tai sit viikonloppuna postauksen. Mut ei mulla mitää sen ihmeempiä, heitän tähän loppuun vielä muutaman kuvan :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti