rrock'n roll child

sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Negative@Tammerfest (17.7.2010)

Tästä keikasta onkin jo ihan kivasti aikaa, mut muistan tolta keikalta aika paljonkin asioita.
Se oli ihan ensimmäinen festari jolla olin, ja olin siellä yksin ku en saanut ketään kaveria lähtemään sinne.
Olin ottanu lippua varten rahaa mukaan, en siis ollu ostanut lippua aikasemmin ja aattelin et siellä varmasti vielä myydään lippuja. Olin just saapumassa alueelle ku joku random tyttö pysäytti mut. Se sano et sillä olis yks lippu jota se ei aio käyttää, ja yritti myydä sitä mulle. No, ostin tytöltä lipun eikä mun sitte tarvinnu ostaa sitä lippua siitä sisäänkäynniltä. Aika kiva! Ja se lippu siis maksoi vaan 20€, ei ollu paha hinta. Tulin sinne alueelle sillee vähä myöhemmin ku halusin nähä vaan Negativen. Siellä oli aiemmin esiintyny The Winyls ja Flinch, jotka olin aiemmin nähny livenä vieläpä samana vuonna ku ne oli sillonki lämpänny Negativea. Oli siis toinen kerta ku näin Negativen livenä.
Ainii ja toi Tammerfest siis oli Vuolteentorilla, melkein siinä Koskarin takana.
Alueella oli joku ruoka -ja juomapiste, mut en ostanu sieltä mitää. Menin oikeestaa heti lavan lähelle seisoskeleen ku tulin alueelle. Olin todella lähellä eturiviä ja lavalle näki tosi hyvin!
Siinä piti vielä jokunen aika ootella enneku Negative tuli vihdoinkin lavalle. Eka kappale jonka ne soitti, oli Won't Let Go. Ihan älyttömän ihana aloitus! Muistan et mulle tuli kyyneleet silmiin ku ne asteli lavalle ja toi kappale alko soimaan. Bändi veti oikeastaan kaikki ne kappaleet jotka juuri halusinkin kuulla! No One Can Save Me Tonight, Frozen To Lose It All,End Of The Line,Jealous Sky, The Moment Of Our Love,In My Heaven,Planet Of The Sun ja mitä kaikkia näitä ihanuuksia nyt olikaan. <3 Täydellistä!
Joku jätkä huusi yhessä vaiheessa Jonnelle: "Mitä vittuu sä selität?"
Jonne: "Sitä vittuu beibi et täs on sulle rakkauslaulu"
Ja tässä vähän kuvia tästä keikasta,löysin nää kuvat joltain levyltä mille olin tallentanu nää kuvat :)


Toi oli muuten vielä sitä aikaa kun Larry Love oli yhtyeen kitaristina.Nykyään Negativen kitaristina toimii Hata Salmi.
Tähän päivään mennessä oon nähny Negativen 7 kertaa.
Muistan ku joskus vuonna 2012 sanoin Jonnelle et oon nähny Negativen jo 7 kertaa, ja Jonne sanoi: "Toivottavasti ei ollu viimenen kerta" :)
Toivon niiin kovasti et Negative vielä joskus heräisi eloon ja näkisin tämän mahtavan bändin vielä monta kertaa livenä!

1 kommentti:

  1. Osui blogisi silmiini, kun vähän kelailin taaksepäin aikaa, että missä kaikkialla on keikoilla kiidetty. Vuodesta 2004 vuoteen 2013 yhteensä 44 keikkaa siellä, täällä ja tuolla, että tulihan niitä.

    VastaaPoista