rrock'n roll child

torstai 23. tammikuuta 2014

Pientä höpinää Lordista + kuvia



Oon pitkästä aikaa kuunnellu Lordin musaa, muistan ku joskus Sinin kaa katottii jotai Lordileffaa (ei siis Dark Floors vaan joku muu leffa mikä tuli sellasen Lordi-dvd:n mukana) niillä ja katottii aina kaikki Lordin musavideot ja oltii iha truefaneja :D Mulla on varmaa vieläki sellane Lordivihko jossain johon oon keräilly kuvia kyseisestä bändistä.. Ja onhan Lordi voittanut joskus Euroviisuissa, mikä on kyllä hieno juttu. Mulla on yks poltettu cd Lordilta, sain sen yheltä kaverilta joskus muutama vuosi sitte. :D
Ja jos vielä kertoisin mun lempikappaleet tältä bändiltä: Hardrock Hallelujah, It Snows In Hell, Who's Your Daddy, Beast Loose In Paradise, Bloodred Sandman, Bringing Back The Balls To Rock, Would You Love A Monsterman ja Devil Is A Loser. On niitä lempibiisejä varmaa enemmänki mut nää nyt tuli ekana mieleen. Ja oikeestaa kaikki Lordin musavideot on ihan mahtavia! Varsinkin toi ylläoleva.
En oo enää kauheesti mikää Lordifani, mut tuleehan sitä nyt kuitenki kuunneltua.
Mut ei mulla sit kai muuta asiaa ollu tästä bändistä, tää oliki nyt tämmönen aika lyhyt höpötys mut ei se mitää.. :D


Tossa viime sunnuntaina oli niin hyvä ilma et päätin käydä taas kuvailemassa. Tosin en ollu ku puol tuntii ulkona, oli jonkin verran kylmä. Mut siis muuten hyvä ilma kyllä oli, aurinko paistoi ja puut oli ihanan lumisia. Otin varmaa jotai yli 20 kuvaa mut päätin laittaa 16 kuvaa nyt tähän:'



Semmosia kuvia. :) Huomenna onkin jo perjantai, onneks! Pääsee taas ihanaan viikonlopun viettoon, mennään lauantaina Ylöjärvelle juhlimaan mun ja mummun synttäreitä. Täytän pian 19,jotenki outoo ku vastahan mä täytin 18. Aika menee nopeesti. 
Mut joo, eipä mulla sit mitään muuta taida olla, aattelin jos kirjottelisin taas joku päivä jostain vanhasta keikasta millä oon ollu, ku ei oo nyt vielä mitään muutakaan postausaihetta mielessä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti