rrock'n roll child

torstai 2. tammikuuta 2014

Shining Bright

Madcraft julkaisi uuden kappaleen, Shining Bright ja teki sille musavideon. Aattelin et voisin tän  jotenkin lyhyesti arvostella tänne. Oon aiemminki arvostellu yhen Madcraftin kappaleen & musavideon tänne blogiin, kun joku bändistä pyysi sellasen postauksen :) Kyseinen postaus löytyy täältä. 
Huomasin musavideon bändin Galleria-blogissa, ja aattelin sit ihan itte tosiaan arvostella, tällä kertaa kukaa ei pyytäny :-D
Ekan kerran ku kuulin tän biisin olin vaa sillee iha kiva biisi, mut nyt ku oon kyseistä biisiä paljon enemmän kuunnellu nii on tullu sellanen kunnon fiilis et omg omg tää biisi on aivan huippu!!! <3
Todellakin mahtava, kyllä nää jätkät osaa tehdä hyviä biisejä! Musavideo on myös todella hyvä, jätkät vetää täysillä ja aww voi että noi vaikuttaa aina niin ihanan pirteiltä ja positiivisilta! Biisi on sellanen pirteä ja jää myöskin päähän soimaan :) Haluaisin taas nähä noi jätkät pitkästä aikaa livenä :3 Viime keikasta kun on aikaa, ja oon siitäkin tehny postauksen jonka voi lukea tästä.
Mut kuunnelkaa & katsokaa, ette tule pettymään!



Madcraft on muuten mukana Uuden Musiikin Kilpailussa, äänestäkää heti kun on mahdollista!! :)

Ja ei liity aiheeseen mut jee käytiin äske pitkästä aikaa Ikeassa,eipä sieltä oikee mitää ihmeellistä löytäny, pelkkiä kyniä lähti mukaan. Ainii ja karkkia.. :-D


Ja vielä yks aiheesta poikkeava juttu! Jos ette oo vielä tienny nii mulla on tuolla Demissä tunnus, oon ollu demittäjänä jo vuodesta 2009 :-D Mut löytää sieltä nimimerkillä paramor3.
Aika hyvin mun sivua on jaksettu seurata, ku kattoo tota ympyröityä lukua... :D


Joo, eipä mulla sit mitään muuta asiaa taida olla. Have a nice thursday! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti