rrock'n roll child

maanantai 6. tammikuuta 2014

Please let there be light. In a darkened room


Näin just viime yönä aika hämmentävän unen. Siinä oli Rockwallin Valtteri ja Alex. Muistan vieläki sen kohdan siitä unesta ku oltiin Alexin, Valtterin ja joidenki randomien kaa autossa. Mä ja Alex istuttii takapenkillä ja siinä oli sellanen liian piinaava hiljaisuus. Sit sanoin jotai Alexille ja se kysy: "Yritätsä olla romanttinen vai?" 
Mä: "Mulla on vaa tylsää.."
Ja myöhemmin olin samojen tyyppien kaa juhlissa, joissa sanoin Valtterille: "Sä varmaan muistat mut vielä?", johon Valtteri vastas: "Joo" ja oli poistumassa paikalta. Sit mä töksäytän sille: "Miks sä välttelet mua?" Oikeeeesti. Mikä ton unen tarkotus oikee oli?! Oon varmaa kuunnellu liikaa Rockwallia tai jotain.. :D Sit joskus viime viikolla taisin nähä sellasta unta jossa mua ammuttiin ilotulitusraketeilla. Se tuntu muute oikeesti rinnassa ku mua ammuttiin siinä unessa niillä raketeilla. Tuntu liian todelliselta, huiii, vihaan tollasia unia.
Eilen alkoi Grimmin toka kausi, oikeesti omg rakastan sitä ohjelmaa! Ollu jo ekasta jaksosta lähtien koukussa. Se eilinen jakso jäi jännään kohtaa, halun nähä jo toisen jakson, oispa jo ens sunnuntai! Haluaisin kaikki Grimmin tuotantokaudet ittelleni :) Mut kannattaa hei oikeesti seurata kyseistä ohjelmaa jos yliluonnolliset sarjat kiinnostaa ees jonkin verran! Mut ei mulla tosta sen enempää..
Tässä taas jotain random kuvia:

Perjantain iltapala :3

Hämmentävää, miks tässä kuvassa sataa lunta? :DDD

Mulla on muuten tänää vika lomapäivä, kääk D: Huomenna alkaa kuukauden kestävä työharjottelu, enpäs kerrokkaa minne meen! Toivottavasti selviydyn siitä harjottelusta, meinaa pakko myöntää et vähä pelottaa.. Enkä ees tiiä mitä tekisin tänää. Toisaalta ois kiva lähtee vaikka kaupunkiin iha muute vaa hengaileen mut toisaalta taas ei jaksa tehä mitään, kui ongelmallista.
Haluaisin tehä pitkästä aikaa extempore-reissun johonki. Ois hienoo käydä pitkästä aikaa Helsingissä tai jossain Lapin lähellä. Ruka oli hieno paikka, muistan et oltiin sellasessa kivassa mökissä ainaki kaks yötä, pelattiin mölkkyä, nähtiin poroja ja sillee. Haluan sinne takas!
Mut eeipä mulla muuta, koitan vielä keksiä jotain hienoo tälle päivälle.
Kuunnelkaa toi postauksen alussa oleva kappale, se on mahtava! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti