rrock'n roll child

perjantai 25. huhtikuuta 2014

And I'm far, far away with my head up in the clouds


Ensinnäkin, pakko sanoo et kuunnelkaa toi ylläoleva kappale! Niin mahtava oikeesti, kuulin ton joskus kaaauan aikaa sitte Radio Cityltä ja rakastuin tähän biisiin heti <3

Mut niin, aattelin nyt kertoo vähän tarkemmin mun pääsiäisestä. Olin siis perjantaista sunnuntaihin siellä leirintäalueella, jolla olin käyny viimeks joskus öö.. viime syksynä?
Lähettiin äidin ja siskon kaa joskus aamupäivästä, ja oltiin sit siel alueella aika hyvissä ajoin.
Sinne oli jo tullu meijän muutama tuttu, olin siinä ulkona jonkin aikaa juttelemassa niille.
Sit linnoittauduin jossain vaiheessa sinne meidän vaunuun, datailin vaan ja kattelin telkkaa.
En tainnu tehä perjantaina mitään sen erikoista... Enkä kyllä muutenkaa nyt hirveesti muista perjantaista mitään muuta mainitsemisen arvoista :D Eiku nii, kävin mä Pubissa ostamassa ranskikset ja söin niitä sit vaunulla ja katoin samalla jotain Potter-leffaa. Ja kävin mä kuvailemassakin!

Pakkasin vaunulle mukaan tommosen pussukan jossa on tärkeitä juttuja..  Kirjastosta lainattu kirja, musajutut, kamera ja läppäri.
Sain nukkuu sohvalla :D

Lauantai oliki sit vähän tapahtumarikkaampi päivä. Kävin joskus puol kahen aikaan kattomassa lasten karaokea, oli siellä pari pikkupoikaa laulamassa Cheekkiä ja Antti Tuiskua :D Söpöö.
Kävin ostamassa mansikkasiiderin ku siinä vieressä oli tiski jolta sai vielä vähän aikaa ostettua jotain.
Sit lauloin pari kappaletta; Haloo Helsingin Kuule minua ja Bon Jovin Always.  Äiti ja sen kaveri tuli kattoon ku lauloin ja sit äiti joi melkein mun kaikki siiderit! Se oliki sit mulle velkaa sen verran mitä olin siitä siideristä maksanu :D
Karaoken jälkeen kello oli jotain kaks, ja mentiin takas vaunulle, ku juhlittiin vielä siskon synttäreitä. Siinä meidän vaunun terassilla oli muutama siskon kaveri. Laitettiin pöydälle tarjottavaa, lappasin siitä lautaselle jotain ja häippäsin vaunuun dataamaan :-D Häippäsin sit myöhemmin vaunusta ja kävin yhen tutun vaunun pihassa, ku äiti ja pari muutaki tuttuu oli siellä. Sit äiti tuli käymään vaunulla hakeen jollekki tutulle kaljaa ja sit se tarjos mulle lonkeron.. Pakko myöntää etten ollu aiemmi maistanu lonkeroo nii olihan se aika hyvää!




Lähin ton lonkeron jälkeen kuvaileen jonnekki, joten tähän väliin taas muutama kuva.


Kuvailun jälkeen taas hetkeks vaunulle, ja sit kävin joskus illempana suihkussa. Sit datailin taas myöhemmin vaunussa, äiti tuli käymään kaverinsa kaa ja menin lupaamaan äidille et laulan sen kaa illalla karaokee Pubissa.. Laulettiin pari biisiä ja hyvin me niistä suoriuduttiin vaikka ehkä vähä jännitti ku siellä Pubissa oli siihen aikaan illasta enemmän porukkaa.  Iskä teki yllätysvisiitin jossai vaihees iltaa, lauloi kans karaokee ja sillee..  Join illan aikana vielä parit mansikkasiiderit, juttelin ihmisille ja katoin ihmisten menoo siellä Pubissa :D
Kello oli varmaan puol kaks yöllä ku pääsin nukkumaan. Oli kyllä tosi kiva ilta! Ainiin ja kävin mä kattomassa pääsiäiskokkoo!


Lähettiin sunnuntaina kotiin, purin omat laukkuni ja sillee... Olin vielä jonkin aikaa Janskun kaa :-)
Hengailtiin me myös maanantainaki, otin vähäse kuvia nii voin laittaa ne kuvat sit johonki muuhun postaukseen.

Et sellanen pääsiäinen mulla oli! Keskiviikkona oli Rockwallin keikka niin aattelin kertoo siitä seuraavaks :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti