rrock'n roll child

torstai 10. huhtikuuta 2014

Sanokaa, ne kolme pientä sanaa.


Olin tossa lauantaina (5.huhtikuuta) Keskustorilla kattomassa Anna Puuta. Ei ollu muutakaa tekemistä joten ajattelin miksei? :D Onhan Annalla ihan hyviä biisejä, mun suosikki on nyt tällä hetkellä toi Kolme pientä sanaa. Illanpilaaja, Kaunis päivä ja C'est la vie on myös hyviä.
Tykkäsin kyllä Annan keikasta, vaikken siellä loppuun asti ollu. Olin siellä Keskustorilla vähä yli 12, ku Anna siis alotti klo 12. Kolme pientä sanaa kaikui hienosti keskustassa, ku tulin paikan päälle.
Siellä oli aika kivasti väkee mut hyvin mä sovin sinne väkijoukkoon :D
Lähin sit siinä joskus noin puol yhen aikaan käymään Sokoksella, jonka jälkeen kävelin siitä lavan ohi yhteen paikkaan jossa päätin käydä kuvailemassa. Just ku ohitin lavan niin C'est la vie pärähti käyntiin.  Mut eipä mulla oo tosta Annan keikasta nyt oikein muuta kerrottavaa :)

Loppuun vielä muutama kollaasi, noiden Annan kuvien jälkeen otetut kuvat on sieltä paikasta missä kävin kuvailemassa.










PS. Tärkee info, mut kävelin samana päivänä pitkästä aikaa kaupungista kotiin! Ei se ollu ees hirveen paha matka ku oli kuitenki paljon intoo ja aika hyvä ilma! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti