rrock'n roll child

tiistai 22. huhtikuuta 2014

Ikea + kännykkäkuvia

Käveltii Janskun kaa tossa torstaina Ikealle, ei oltu käyty pitkää aikaa siellä.
Eihän siellä oo mitään erikoista, mut tulipahan tuhlattuu aikaa vielä siinä joskus puol seiskan aikaan illasta! Meillä meni kävellä sinne ehkä joku puol tuntii?

Mentiin koko Ikea nopeesti ympäri, tai no kuppailtiin vähä siinä yläkerrassa ku kokeiltiin muutama sohva ja naurettiin ihan helvetisti parille jutulle joita en nyt kumminkaa täällä sano :-D Oli ainaki hauskaa! Otettiin kyniä ku sieltähän saa sellasia pieniä lyijykyniä ilmatteeks. Nii ja ostin suklaata ku se on siellä niin halpaa, vain 0,70 €!

Joo tiiän mun kynnet näyttää kauheilta..

Bussi tuli sit jossai vaihees aika sopivasti siihen Ikean pihaan, niin hypättiin Janskun kaa siihe ja mentiin vielä hetkeks keskustaan. Naurukohtaukset bussissa<3 Okei Ikeassa sai kylläkin ne pahimmat naurut... :D
Ei me tehty muutaku piipahdettiin Laukontorilla ja siinä yhellä sillalla, ja mentiin sit pysäkille. Tuli muutenki vähä kylmä. Kello oli varmaan puol kymmenen ku olin kotona, söin iltapalan ja katoin Revolutionin.


Nyt voisin laittaa muutaman kuvan kännykän puolelta, emmä yleensä kuvaa kännykällä huonon kuvanlaadun takia mut joo...

1. Kävin mummilla ja päätin siinä vähä syödäkki jotai.. :D 2. Aurinkooo 3. Oli vähä tylsää tunnilla.. 4. Kattelin koneelta Grimmiä, aa se on vaan niin hyvä ohjelma!

Käytii 11.4. Plevnalla kattomas Muutoksii, ooteltiin viel yhtä kaverii nii kuvasin ajankuluks tota leffapaikkaa.. 2. Kaukajärveltä otettu, käytii siel iha randomisti siskon ja Janskun kaa 3. Kinderii, nam!

1. Hohoo leikkasin Ollin kuvan mun vihkoo, kerään tohon vihkoon mun idoleiden/lempilaulajien/bändien kuvia,leffalippuja,keikkalippuja ja kaikkee sellasta hienoo :3  2.  Kurkkuvoileipä on parasta! Okei toi maistuis paremmalta jos tossa ois viel tomaattii.. 3. Mummu toi suklaata :D

1. Mansikkasiiderii :3  2. Sunnuntai-iltana oli hieno taivas!


 Joo ei mulla nyt muuta, kirjottelen varmaanki seuraavaan postaukseen mun viikonlopusta ku olin sillo siel leirintäalueella :-)

2 kommenttia: