rrock'n roll child

perjantai 19. syyskuuta 2014

I won't let go of things that I was dreaming


Miten mulla on sellanen muistikuva et oisin linkannu tän kappaleen tänne aiemminki? No, ei sillä niin väliä. Toi biisi on kuitenkin niin ihana <3

Äiti oli ostanu mulle tiistaina lipun sinne Lost In Musiciin, kuten lupasikin. Ja taisin puhua tosta tapahtumasta aiemmassa postauksessa. Nyt se lippu siis on mulla, voisin melkein itkeä onnesta. Tapahtumaan on viel jonkin verran aikaa, mut yritän vaan nyt kärsivällisesti odottaa. Ja ens viikolla Deathstars,omg.
Sunnuntaina alkoi Tanssii Tähtien Kanssa, en oo ikinä seurannu mut nyt aattelin alkaa seuraamaan. Ehkä Soikun ja Pete Parkkosen takia.. Haha, muistan ku pääsin Peten kaa joku muutama vuosi sitten yhteiskuvaan Sokoksella, näytän siinä kuvassa niin edustavalta :D Mut emmä sitä kuitenkaa nyt tänne viitti laittaa. Fanitin Peteä joskus, oi niitä aikoja <3

Olin tossa lauantaina pitkästä aikaa Sinin kaa, käytiin kävelemässä tässä jossain lähellä. Otin taas jonkin verran kuvia niiku aina, ku käyn kävelemässä jonkun kaa.
Tässä näitä kuvia sit tulee!













Sellasia kuvia tällä kertaa, eipä mulla taida nyt muuta ollakkaan. Ainii, Kaikkien aikojen kosinta alkaa tiistaina 23.9. klo 21.30 AVAlla, Olli Herman juontaa kyseistä ohjelmaa :3 Eli siis vois alkaa seuraamaan!
Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti