rrock'n roll child

torstai 4. syyskuuta 2014

Soitetuimmat biisit

Moikka! Voisin vaikka näin aluks kertoo jotain kuulumisia. Eli mulle kuuluu tällä hetkellä iha hyvää, jaksoin ilmaantua tänään kouluun. Oon siis ollu ma-ke kotona, ku oon ollu hieman kipeenä. Mulla oli jo pientä nuhaa niissä Särkän päättäreissä.. En oo tehny oikeen mitään kipeenä ollessani, mitä nyt oon jotain leffoja kattellu ja nii. Global Metal on muuten mahtava dokumenttielokuva, suosittelen!
Koitan sinnitellä vielä huomisen koulussa ja sit pääseeki taas viikonlopun viettoon, jeejee. Mimmi saattaa ehkä tulla Tampereelle lauantaina ja mennään sunnuntaina Nääshelppiin Laikunlavalle. Jos repis vaikka Janskun ja siskonki sinne mukaan.. No, kattoo ny :D
Pitäis muuten alkaa pikkuhiljaa ettimään työharjottelupaikkaa, ei kiesus.. Jotenki stressaavaa mut kai se jostain löytyy. No, mut se niistä kuulumisista, aattelin taas pitkästä aikaa laittaa tähän biisejä mitkä on ollu viime aikoina kovassa soitossa, mukana tietty taas kuvia kännykän puolelta.

Bruce Springsteen - Hungry Heart

 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town

Slash - World On Fire



Rainbow - Starstruck

George Thorogood - If You Don't Start Drinking (I'm Gonna Leave)

Dio - Hungry For Heaven



Bon Jovi - Social Desiase

The Georgia Satellites - Hippy Hippy Shake

Scorpions - Big City Nights

Kotiteollisuus - Kaihola

Kotiteollisuus - Maailmanloppu

Dio - Rock'n Roll Children

Ozzy Osbourne - I Don't Wanna Stop

Popeda - Kaasua Komisaario Peppone

Rockwalli - Nilsiän Öljysheikki

Dregen - Divisions Of Me

 
Sellasia biisejä tullu kuunneltua :) Mut ei täs nyt muuta, kirjottelen luultavasti seuraavan kerran siitä Nääshelpistä, jos oon siis menossa sinne. Jos en, niin koitan keksii jotain muuta kirjotettavaa, sen näkee sit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti