rrock'n roll child

perjantai 26. joulukuuta 2014

My christmas

Mooi! Mun joulu meni tänä vuonna ihan kivasti, kuten aiempinakin vuosina. Jouluaattona heräiltiin viimeistään siinä joskus ysin jälkeen, katteltiin mm. Nalle Puh -leffa (:D)  ja Lumiukko telkasta ja avattiin osa lahjoista.


Käytiin siskon kaa sillon yks perjantai joululahjaostoksilla, sovittiin et ostetaa toisillemme vähintään 25€ maksava lahja, joten koska mä ja sisko ei kummatkaa osattu päättää mulle joululahjaa, niin sisko antoi mulle sen 25€ käteisenä, jolla sit ostin ittelleni ton keikkalipun mikä tossa ylläolevassa kuvassa näkyy! Taitaa muuten ehkä olla ens vuoden eka keikka mille meen, oon niin innoissani! :) Ihanaa nähä Brother Firetribe ja H.E.A.T toisen kerran livenä, niin mahtavia bändejä <3
Tossa ylläolevassa kuvassa näkyy myös ne lahjat, mitkä paljastui aamun paketeista. Sain kummisedältä tommosen konvehtirasian, yheltä tuttavaperheeltä joululahja -ja herkkulippu Finnkinoon, noi molemmat on voimassa vasta toukokuun kuudenteen päivään asti! Siniltä sain ton söpön nallen ja suklaata :3 Laitoin tohon kollaasiin täytteeks ton kivan asetelman meidän keittiön pöydällä ja tottakai meidän hieno kuusi piti ikuistaa.
Katottiin vielä jonkin aikaa telkkaa lahjojen avaamisen jälkeen, ja lähettiin käymään  joskus puol yhen aikoihin hautausmaalla, mummi tuli mukaan. Laitettiin kynttilät parin sukulaisen haudalle, ja vietiin Juicenkin haudalle kynttilä. Sen jälkeen palattiin kotiin, ja päästiinkin pian syömään hyvää jouluruokaa!


Siinäpä ne ihanat jouluruuat näkyykin. Syötiin myöhemmin vähän juustoja, viinirypäleitä ja kaikkee sellasta. Ainakin vatsa tuli kivasti täyteen :D Avattiin loput lahjoista, en ees enää muista keiltä kaikilta sainkaan noi suklaaboksit. Mummilta sain muutaman arvan ja parit sukat, unohdin laittaa ne toiset sukat tohon mustien sukkien viereen mut no tuskinpa se haittaa.  Työharjottelupaikalta sain kynttilän ja tulitikut, avasin tosin sen lahjan jo pari päivää ennen aattoa. Äidiltä sain 50€, iskä antoi joskus kauan aikaa sit rahaa joululahjaostoksia varten, se oli siis sen lahja. Saatiin myös mummilta rahaa joululahjoja varten. Oon ihan tyytyväinen näihin lahjoihin :) Lahjojen availun jälkeen ei tehty mitään erikoista, mummi lähti jonkin ajan päästä ja aloin katteleen Samu-Sirkan joulutervehdystä.
Sain suosikkilaulajalistalleni lisäystä, kerron siitä joskus myöhemmin jossain postauksessa.
Kuuntelin joskus  illalla ysin jälkeen vielä Radio Cityy sängyssä ja sähläsin Instassa. Olin jostai syystä suunnitellu et valvoisin koko yön mut se suunnitelma hiukan epäonnistu. Olin vahingossa nukahtanu kuulokkeet päässä ja kännykkä kädessä.. :D Nii ja mun piti kattoo torstai aamuna joku disneyleffa mikä ois alkanu ysiltä mut heräsin kympin jälkeen.. Hmm, ois varmaa pitäny laittaa herätys? Mun harmikseni sitä leffaa ei löydy ainakaa netistä.
Torstai meni kattoessa Yksin kotona nelosta, vaikka se onkin nähty moneen kertaan. Kävin myös auttamassa siskoa töissä, ja katoin piiitkästä aikaa Apua olen kala -leffan. Se on ihan törkeen hyvä leffa, tuli jotenki nostalginen fiilis ku oon sitä joskus pienempänä kattonu ku meillä oli se joskus videolla! Kannattaa kattoo jos ei oo nähny. No mut sellanen oli mun joulu!
Porukat lähti tänään mökille, joten tää kämppä on mun,siskon ja marsun vallassa, jee.Syötiin just ranskiksii ja lähen taas kohta autteleen siskoa töissä. Illemmalla katotaan kavereitten kaa leffaa ja syödään herkkuja. Iha kiva ilta siis tiedossa!
Eipä mulla sit muuta asiaa ollutkaan, teen luultavasti vielä jonkun postauksen tän vuoden puolella joten seuraavaan postaukseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti