rrock'n roll child

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

You had my heart inside of your hand


Moikka! En nyt oikeen tiiä mistä aloittaa, joten heitänkin tähän alkajaisiksi muutaman kuvan.








Tossa on nyt  jotain kuvia mitä oon viikonlopun aikana ottanu. Käytiin tosiaan perjantaina siskon ja parin kaverin kaa kattomassa toi uus Salkkarileffa. Se leffan logiikka ehkä hieman kusi mut olihan se leffa kuitenki iha hyvä! Ei kyllä todellakaan mitään kauhua, enemmän siinä tuli naurettuu ku pelättyy :D Mä jotenki veikkaan et siitä tulis kolmaskin osa.
Eilen olin vaa kotona, sisko tuli hetkeks kaverin kaa meille, sisko laitto meille kolmelle ruokaa. Vähä ranskiksii, kalapuikkoja ja kasviksia,nam! Kattelin Olipa Kerran niiku aina, ja tein pitkästä aikaa hedelmälautasen. Tunnelmaa loi meidän hienot kynttilät. Kävin joskus aikasemmin päivällä auttelemassa siskoa töissä ja lähdin sen jälkee ulos kuvaileen, koska kuten kuvista näkyy niin täälläpäin oli satanu lunta! Mä oikeesti niin toivon et toi lumi pysyis nyt, eikä karkais mihinkää. Valkoinen joulu ois vaan niin kiva!
Lauantai-iltana tuli katottuu myös Rakkautta vain. Se on siis sellanen romanttinen komedia, oli jotenki jännä nähä Alan Rickman siinä näyttelemässä. Oon tottunu näkeen sen vaan Kalkaroksena Pottereissa :'D Tuli myös katottuu vähäsen Hostel kakkosta ja sit katoin Grimmin uusinnan. Jotenki kauheeta aatella, et Grimmin kolmas kausi loppuu pian. En ees tiiä millon neljäs kausi tulee :( Se on vaan niin mahtava sarja!
Siinä olikin nyt tiivistettynä mun viikonloppu. Tai no onhan tätä viikonloppua vielä vähän jäljellä.
Tänää oon kuunnellu paljon kaikenlaisia screamo covereita, toi postauksen alussa oleva versio on ihan törkeen hyvä! <3  Löysin myös screamo coverin Wrecking ballista,  ja kaikista tämmösistä mitä radiossa soitetaan paljon. Jotenki nää screamo coverit on vaan paljon parempia ku noi alkuperäset.  Aattelin kattoo tossa puolen tunnin päästä Jukeboxin uusinnan ja sit kasilta tulee Joulu mielelle -konsertti. Siellä on mm. Jarkko Ahola ja Jonne Aaron :3 Eipä mulla taida muuta suunnitelmia olla. Huomenna alkais vika kouluviikko ennen joululomaa, jes!
Mut ei mulla muuta, tämmöset kuulumiset nyt tällä kertaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti