rrock'n roll child

torstai 18. joulukuuta 2014

Shine bright like a diamond


Moi! Tänää oli periaattees vika koulupäivä. Huomenna ois enää joulujuhla, tosin tuntuu aika turhalta mennä sinne tunniks... mut kai sitä on mentävä sinne. Sen jälkee sit päästäänki loman viettoon, sisko on joskus kahentoista jälkeen kaupungissa niin mennään osteleen joululahjoja. Mulla on sitä ennen varmaa kivasti aikaa nii käyn kiertelemässä jollain kirpparilla :). En ookkaan käyny pitkään aikaa kirppareilla.
Sain muuten tänää mun äikän harjoitustyön viimeinkin valmiiks, oon ihan tyytyväinen. Nyt mulla ei ookkaa enää mitää sellasia isoja tehtäviä rästissä, onneks! Loman jälkeen vaihtuu jakso, ja se vaikuttaa niin kivalle ku joinakin päivinä koulua on vaan kolme tuntia! :)

Mulla ei itseasiassa oo lomalle mitään kovin erikoisia suunnitelmia. Jansku pitää myöhäiset synttäribileet lauantai-iltana, joten sinne siis ainakin.  Emmä kai muuta mainitsemisen arvoista tee nyt tänä viikonloppuna. Ens viikolla onkin jo jouluaatto, sillonhan me tietysti kattellaan perinteiseen tapaan jouluohjelmia, syödään hyvää jouluruokaa, käydään hautausmaalla, koristellaan kuusta ja annetaan & saadaan lahjoja. Kuulun ehdottomasti jouluihmisiin, joulussa on vaan jotenki kiva tunnelma. Mun lempi jouluohjelmiin kuuluu ainakin Lumiukko ja Samusirkan joulutervehdys. Joulupukin kuumalinjaa ei tuukkaa enää hirveemmin katottua, ei se vaan enää oo sillee mun juttu. Nii ja Joulupukki ja noitarumpu ei vissiin tuukkaan nyt aattona ainakaa..  Ois muuten kiva saada välillä pientä vaihteluu noihin jouluohjelmiin, ku suurin osa noista jouluohjelmista tulee joka vuosi.
Ja sitten jouluruoka. Se on ihanaa! Mun lemppareita on ehdottomasti rosolli, kinkku, maksalaatikko, limppu ja porkkanalaatikko. Vaikka noita vois syödä koska tahansa niin silti noi maistuu jotenki jouluna paljon paremmalta!
Mut tällästä tällä kertaa, teen varmaan ennen aattoa vielä jonkun postauksen. Hyvää joululomaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti