rrock'n roll child

tiistai 20. tammikuuta 2015

Can't you see we're living on the run


Mooi! Tuo ylläoleva biisi on niin ihana ja en jaksa oottaa ton bändin tulevaa keikkaa <3 Mut joo, mitähän kaikkee sitä on taas viime aikoina tullu tehtyä? No, oon käyny mummilla syömässä erittäin hyviä ananasleikkeitä, en kestä, voisin syödä ananasleikkeitä vaikka joka päivä! Miks ruoka maistuu aina paremmalta muualla ku kotona?
Hengattiin tossa yks päivä pienellä porukalla kaverin luona. Katottiin jotain aivan random leffaa, luulin leffan alkua mainokses. Janskun kynttilät on kivoja.


Oon edelleen niin onnellinen et sain ostettuu lipun Nightwishiin. Siihen keikkaan on kyllä vielä pitkä aika mut hyvä vaa et ostin sen lipun kuitenki jo tässä kuussa. Soul Shine Society ois torstaina Vastavirtaklubilla, suunnitelmissa oli mennä sinne mut en sit menekkää koska en saa seuraa ja baarikeikoilla on ihan tyhmää olla yksin.
Millonkohan ne muuten julkasee lisää esiintyjiä South Parkiin?


Yks demittäjä oli kirjottanu hienon quoten mun vieraskirjaan: "Doing what you love is where the happiness lives.":3 Se on kyllä totta! Tulikin tosta mieleen et heitelkääs demitunnuksianne tonne kommentteihin, mikäli teillä sellaset sattuu olemaan.  Haluan stalkata demittäjiä :D Mun demiprofiiliin pääsee tästä.
Eilen oli pitkästä aikaa kiva maanantai-ilta. Käytiin Janskun kaa kattomassa Paddington. Se oli niiin mahtava leffa, tykkäsin! :3 Kannattaa todellaki käydä kattomassa. Mulla ja Janskulla oli taas vaihteeks tosi laadukkaat jutut :D
Tänää oli itseasias aika mukava liikkatunti, päätin kävellä Sorsapuistoon. Se näytti tänää jotenki ankealta, mut kesällä siellä on kaunista.


Eipä mulla sit oikeestaan muuta asiaa ollukkaa nyt tällä kertaa :) Seuraavaan postaukseen!

/Edit: Huomasin tän postauksen kirjottamisen jälkeen et Tiinan blogin uusimmassa postauksessa lukee sama lyriikka mikä on tän mun postauksen otsikkona.. vähä jännää :D En tiiä miks mainitsin tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti